T
Turid-Laila
Guest
Takk [emoji16]Råkult!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk [emoji16]Råkult!![]()
Kjedelig å gå slik. Kjenner på det selv. Ikke syk i den forstand. Som syksyk. Men migrene og sliten og vond konstant er jeg da.Takk. Egentlig aldri kommet meg helt sidem romjul. Kommet stadig tilbake eller noe nytt. Får nok ikke hvilt lenge nok til å bli frisk
Der jeg så den først ja [emoji7]
Kjedelig å gå slik. Kjenner på det selv. Ikke syk i den forstand. Som syksyk. Men migrene og sliten og vond konstant er jeg da.
Råfin den også da [emoji7]Da må den vært utsolgt i gul [emoji14] eneste nå var svart,, rød og denne
Uff høres vondt ut daMhm. Slitsomt er det. Det vet du jo![]()
Har i tillegg kroniske smerter som bare ble verre gjennom svagerskap og har «ødelagt» ryggen min til den grad at elementer har flytta på seg. Så kroppen er allerede veldig veldig svak. Og det krever mange timer hvile gjennom et døgn for å komme bare gjennom det. Så med «vanlig sykdom» i tillegg til hverdag med to småbarn og.. det er bare for mye tror jrg til at kroppen klarer bli frisk. Ksnskje jeg ikke har like greit immunforsvar lengre[emoji849] noen trenger bare nyse i nabobyen og jeg er smitta[emoji23]
Uff høres vondt ut daEr ryggen noe en kan ordne med behandling eller noe slikt?
Hjelper godt på imunforsvaret med barn da gitt [emoji23]
Uff. Klem til deg. Får håpe det blir noe svar utav det da.Vet ikke enda. Gått til fysioterapi et år allerede. Fra da jeg var to mnd på vei.
Skal i mr 3 februar for å sjekke nerveskade. Etter den får man kanskje noe svar. Operadjon kan noen ganger hjelpe men langt fra sikkert. Det må uansett trolig årevis med opptrening sakte for å bli bedre. Hvis jeg blir det. Begynner å miste håpet. Ting går i sirup med meg i helsevesenet og imens blir jeg bare verre, mer smerter og dårligerr :/
God bedringArg. Syk og får ikke sove![]()
Stilig.Ferdig med egostrikken min gitt [emoji7]
![]()
![]()
Det blir fint.Bestilt meg strikkepakke til denne
![]()
![]()
Tusen takk . Nå har søsteren fått feber også :/God bedring [emoji169]
God morgenGod morgen![]()
god morgen . Skjer det noe spesielt i helgen eller gleder deg til å slappe avGod morgen
Jeg gleder meg til helg!
Utrolig fint . Fikk lyst på selv i grått . LysegråttFerdig med egostrikken min gitt [emoji7]
![]()
![]()
Fort gjort at det smitter.Tusen takk . Nå har søsteren fått feber også :/
Det hørtes fint utUtrolig fint . Fikk lyst på selv i grått . Lysegrått
Jada gikk jo litt å ventet på det nesten . Så nå tar vi helg . Satser på de begge er friske o løpet av helgenFort gjort at det smitter.
God bedring til alle
ja liker grått i grunnDet hørtes fint ut