Skravletråd Januar

Pleier jo å strikke ferdig luene med settpinner, og det går greit. Dette er et garn i 100% ull. Jeg liker å strikke med et garn av 65% ull og 35% alpakka.

Starter du nå strikkinga med settpinner? Der er ofte mer knotete enn å avslutte. Da har man liksom et arbeid med strikk ferdig under som stabiliserer pinnene. Sørlig vrangbord i starten kan være litt knotete de første fire fem omg så letter det :)

Føler jeg har holdt på i hele dag, men alt jeg har gjort er å tørke støv, vasket 3 maskiner med klær, lagt sammen et tonn med klær, ryddet, skiftet på sengene, vasket trekket på overmadrassen, skrubbet dusjen, lagt middag og røre til bananlapper som det blir til kveldsmat....
Okei, når jeg oppsummerer ble det mer enn jeg trodde :laughing001

Starter du nå strikkinga med settpinner? Der er ofte mer knotete enn å avslutte. Da har man liksom et arbeid med strikk ferdig under som stabiliserer pinnene. Sørlig vrangbord i starten kan være litt knotete de første fire fem omg så letter det :)
Stemmer det :)
Spent på om jeg må begynne helt på nytt igjen, men enn så lenge så fortsetter jeg bare. Gleder meg til det blir lettere :D

Takk. Stemt :)

Mobilappen
Mobil-app har ikke jeg fått varsel på på evigheter. Bv sin. Tapatalk funket vel. Men den boikottet jeg av prinsipp og bruker derfor nettleser på mobil.

Mobil-app har ikke jeg fått varsel på på evigheter. Bv sin. Tapatalk funket vel. Men den boikottet jeg av prinsipp og bruker derfor nettleser på mobil.

Nå kom varslene plutselig. De har ikke vært på en ukes tid :p

Back
Topp