~IKM uke 5 2018~

Virker som denne perioden gikk skeis. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause til april... Hva tenker dere andre om novemberunge? :-)

Virker som denne perioden gikk skeis. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause til april... Hva tenker dere andre om novemberunge? :)
Vi slutter ikke å prøve basert på når ungen blir født :shy: vi begynner med ivf neste pp.

Vi slutter ikke å prøve basert på når ungen blir født :shy: vi begynner med ivf neste pp.

Ser den. Har ikke prøvd sååå lenge, men kjenner litt på at prinsippet om å vente ble litt vanskelig nå som oktober ikke ble noe av... vil jo ikke vente så lenge i tilfelle det klaffer neste runde...

Virker som denne perioden gikk skeis. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause til april... Hva tenker dere andre om novemberunge? :)

Er jo ikke førstevalg for noen å ha bursdag i november eller desember vil jeg tro men sånn for oss voksne spiller det jo liten rolle. For vår del så fortsetter vi. Litt usikker dersom en evt termin vil bli siste halvdel av desember. Kanskje vi ikke prøver så veldig akkurat den pp

Virker som denne perioden gikk skeis. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause til april... Hva tenker dere andre om novemberunge? :-)

Jeg har novembergutt og synes det var en fantastisk måned å få baby i :) koselig første jul, stor og morsom og krabbet rundt hele sommeren OG krav på barnehageplass :)

Kan ikke gjøre så mye annet nei.. Negativ test hos meg også i dag så da ses vi vel i neste runde:dead:
Kjedelig da, men fremdeles håp enda for deg :) Hvis ikke så ses vi kanskje i uke8.

Her kom tr for fullt i dag...Har hatt veldig ustabil syklus etter æ mista i august, håper den snart kan stabilisere seg![emoji4] Men lykke til videre dere andre! Jeg krysser fingrene og heier på Dere![emoji173][emoji4]

Her kom tr for fullt i dag...Har hatt veldig ustabil syklus etter æ mista i august, håper den snart kan stabilisere seg![emoji4] Men lykke til videre dere andre! Jeg krysser fingrene og heier på Dere![emoji173][emoji4]
Lykke til i neste pp! Og håper syklusen stabiliserer seg snart.

7 DPO og testingen er i gang[emoji2] Selvfølgelig negativ, for jeg produserer ikke nok HCG før nærmere ikm, men gøy å være i gang[emoji1319]
ef80e7d8dd380fe7ca69e95ece26dc98.jpg

Vet dere hvor tidlig man kan få utslag på en 25 mIU/ml test? 10-11 dpo kanskje? Er bare sånne tester jeg har liggende.

Noen som ser noe her? 12 dpo og tror håpet er ute denne pp'n.
4e3cdff9db0ed1dda694b20460a2597a.jpg

Negativ test 10 dpo ;) Har aldri testet ositivt før 11 dpo, men klarte ikke å holde meg lengre :p

Back
Topp