Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi slutter ikke å prøve basert på når ungen blir fødtVirker som denne perioden gikk skeis. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause til april... Hva tenker dere andre om novemberunge?![]()
vi begynner med ivf neste pp.Skulle jo detTakk
Får bare fortsette og håpe det klaffer snart.

Virker som denne perioden gikk skeis. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause til april... Hva tenker dere andre om novemberunge?![]()
Vi slutter ikke å prøve basert på når ungen blir fødtvi begynner med ivf neste pp.
Virker som denne perioden gikk skeis. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause til april... Hva tenker dere andre om novemberunge?![]()
Takk og lykke til du også!Lykke til, håper vi begge får gode nyheter[emoji7]
Kjedelig da, men fremdeles håp enda for degKan ikke gjøre så mye annet nei.. Negativ test hos meg også i dag så da ses vi vel i neste runde![]()
Lykke til i neste pp! Og håper syklusen stabiliserer seg snart.Her kom tr for fullt i dag...Har hatt veldig ustabil syklus etter æ mista i august, håper den snart kan stabilisere seg![emoji4] Men lykke til videre dere andre! Jeg krysser fingrene og heier på Dere![emoji173][emoji4]
9 dpo og klarte å la testene ligge idag
Tempen litt opp og samme med hvilepulsenSpennende!
Tror du burde vente til tidligst 13 for å være sikker.Vet dere hvor tidlig man kan få utslag på en 25 mIU/ml test? 10-11 dpo kanskje? Er bare sånne tester jeg har liggende.
Noen som ser noe her? 12 dpo og tror håpet er ute denne pp'n.![]()
Ja er jo det. Men så vanskelig å holde humøret oppe [emoji12]Dessverre :/ Men er mange som ikke får positiv før senere enn 12 dpo![]()