1,5 timer forsinket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken bil?God formiddag[emoji4]
Her og[emoji28] og etter å ha slitt litt med å komme frem med den bilen vi har, håp3r jeg at mannen er heldig i efta så vi får kjøpt ny bil[emoji16]
Bare en prat med kb som gjorde meg tristUff da, hva skjedde?
Snødd i hele dag herGod ettermiddag[emoji2]
Her bare regner det[emoji31]
Det er det nok [emoji56]Sikkert enklere å jobbe uten dere som forstyrrer[emoji28]
Volvo xc70[emoji4]Hvilken bil?
Så kjett[emoji20]Bare en prat med kb som gjorde meg trist
Å jaVolvo xc70[emoji4]
Volvo xc70[emoji4]
Bra der?God ettermiddag[emoji2]
Trasig . Hvordan ligger du an nå1,5 timer forsinket
Fikk garn jeg trengte i posten idag. Til å fullføre et babypledd som var ment til babyen jeg har nå. Men som jeg nå ikke trenger lengre. Men for galt å kaste når jeg var nesten ferdig. Får enten selge det eller gi det i gave om noen får gutt. (Litt «guttete» farge kanskje) selv om jeg visste jeg fikk jente. Men jeg liker blått, grått og hvitt sammen![]()
Skulle i Mr i tromsø nå på lørdag. Men fikk brev idag det var utsatt to uker til den 3 februarog brev fra nav om at sykemeldingsrettighetene går ut 11.04.18. Hadde virkelig håpet på å få resultatene klare til legetimen 31.01 så vi har noe konkret og gi til nav. Og noe svar for min del om hva som skjer videre
Håper det går bedre enn fryktetAlene med ungene nå. Mannen dratt på stiftelsesmøte som nestleder i klatreklubben som etableres ikveld.
Baby sovnet for ti minutter siden i armene og bært inn i senga. Men spiste ingenting så hun er nok oppe akkurat i det jeg skal legge eldste om ti minutter. Kan bli en spennende kveld. Prøve å beholde roen om det blir baluba og ignorere smertene som har bygga seg opp mye siste par ukene hvor hvile rett og slett ikke hjelper![]()
Var ikke vanskelig å bestemme seg da avdraget ble mindre nå enn det vi hadde[emoji4] utrolig god å kjøre[emoji4]Aw vi vil ha en sånn bil vi
God morgen [emoji4]
dagen idag skal brukes å slappe av på. også er det møte med nav senere idag