Skravletråd Januar

God morgen [emoji4]
dagen idag skal brukes å slappe av på. også er det møte med nav senere idag

Det snør masse - så glad jeg har 4 hjulstrekk! [emoji1377][emoji592]
Nå skal jeg slappe av litt - Ibo var våken 2 timer i natt [emoji42]

Kanskje magesyke/omgangssyke i hus her [emoji40] er og totalt snøkaos!

God morgen

Så myyye snø spm har kommet i natt og fortsatt snør det
God formiddag[emoji4]
Her og[emoji28] og etter å ha slitt litt med å komme frem med den bilen vi har, håp3r jeg at mannen er heldig i efta så vi får kjøpt ny bil[emoji16]

Æsj[emoji21] God bedring også krysser jeg fingrene for at det ikke er det!
Tusen takk [emoji4] jeg er uggen og fryser, barna er små varme og lillegutt hadde den bleia som var over halvveis opp på ryggen [emoji85]

God ettermiddag[emoji4]
Planer for dagen?
Leverte ungene 10. Satt på klesvask , vaskehjelpen er her, må hente ut medisin , en tur på Coop obs , poste pakke. Kommer firma på befaring i ettermiddag og vi skal på toys R us. Der?

Leverte ungene 10. Satt på klesvask , vaskehjelpen er her, må hente ut medisin , en tur på Coop obs , poste pakke. Kommer firma på befaring i ettermiddag og vi skal på toys R us. Der?
Her er det snøkaos, så blir fint lite. Vaske klær og rydde ut av oppvaskmaskin og slikt. Og ikke minst ta en dupp[emoji42]

God morgen.

Alle ungene oppe, mannen dradd på jobb. Jeg noe så uvanlig og fredlig som alene på badet.

Hoster, slim i halsen, tett i nesen, snørr og gørr. Sår hals. Ikke syk, men ikke helt behagelig. Så en bitte liten hvil før jeg skaø lage frokost og få ungene avsted.

Veldig liten ser jeg for klokka har passert sju. Det er altså en time siden alarmen. Og hittil har jeg bare ammet, vasket meg og sett til at tre barn er blitt ren og påkledd.
På tide å ta neste del, frokost til tre og fire matpakker.
Før siste del, ta medisiner og pusse tenner og få på jakke og sko og ut i bilen. Med ekstra skiftbukse til begge jentene.
Etter en vurdering av formen til ham jeg sendte på skolen mot hans vilje i går, og hentet ham på vei hjem fra helsestasjonen

God morgen :)
Håper det ikke utvikler seg til sykdom nå da, det er vel feil tid for det når du har det så travelt på jobb?

Lillejenta?

Men seriøst. Nygjerrig. Må vite. Hvem vant? For jeg tenker hu lille vant, men du vant i det lange løpet [emoji23]

Tror det ble delt seier. Jeg ga henne masse pupp, men hun sovnet ikke likevel så jeg dyttet henne over på pappaen og la meg til å sove selv :hilarious:

Back
Topp