Kaos var vel å ta litt i, men bilen vår tar seg så dårlig frem[emoji21] og nå er det søplete over alt, det snør som bare det. Så de som kjører snø klarer ikke holde unna.Ahhh. Snø her også, men heldigvis Ok enn så lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaos var vel å ta litt i, men bilen vår tar seg så dårlig frem[emoji21] og nå er det søplete over alt, det snør som bare det. Så de som kjører snø klarer ikke holde unna.Ahhh. Snø her også, men heldigvis Ok enn så lenge
Da hadde jeg holdt meg hjemmeKaos var vel å ta litt i, men bilen vår tar seg så dårlig frem[emoji21] og nå er det søplete over alt, det snør som bare det. Så de som kjører snø klarer ikke holde unna.
Feil tid for sykdom både på meg og guttungen. Jeg kjører på med nesespray og kjenner at det muligens blir paracet også. Helst ikke tid til å være syk før mars...God morgen
Håper det ikke utvikler seg til sykdom nå da, det er vel feil tid for det når du har det så travelt på jobb?
Feil tid for sykdom både på meg og guttungen. Jeg kjører på med nesespray og kjenner at det muligens blir paracet også. Helst ikke tid til å være syk før mars...
Guttungen er hos mamma i dag. Mamma er god å ha
Hva gjør du i dag,?
Som det blåser ute.
Kaos overalt
Vel. Vi slapp vel inn etter... Hmm...en liten time? Sånn 45 min ca?
Den følelsen når man bor med en snorkende mann gitt [emoji23][emoji23][emoji23] Men han skal ut fredag og kommer ikke hjem før lørdag. Halleluja!!! [emoji23][emoji7][emoji16]
Godt med rolig dag da [emoji169]
Det blir nok veldig koselig. Mannen pusser opp gangen for tida og skal legge flis i morgen, så greit å slippe å gå i veien for han [emoji28]
Slitsomt, irriterende og drit kjedelig![emoji85]Jeg blir sprø . Småblødninger i hytt og gevær.
Jepp. Heldigvis kjekke leker på venterommet.Det er jo lenge nok[emoji13]
Må ut å hente snuppa i bhg[emoji21] hadde håpet sambo rakk det, men han er å hører på ny bil. Så rekker det mest sannsynlig ikke.Da hadde jeg holdt meg hjemme
I feel you[emoji21]Gravid og vondt i tannkjøttet - får leve på suppe og youghurt resten av svangerskapet da [emoji849]
God bedring[emoji170]Feil tid for sykdom både på meg og guttungen. Jeg kjører på med nesespray og kjenner at det muligens blir paracet også. Helst ikke tid til å være syk før mars...
Guttungen er hos mamma i dag. Mamma er god å ha
Takk.God bedring[emoji170]
Huff. Blir litt ekstra da man har mye hengende over seg også. Håper en god natts søvn hjelper[emoji4]Takk.
Jeg fungerer ikke optimalt i dag, hodet jobber sent rett og slett.
Snø snø Snø, snø i bøtter og spann her i dag! Hurra!!! [emoji1]