104 kan jo bli snaut, men 110 stortI gjennomsnittet vokser de 6 cm i året
Du får solgt igjen til minst samme prisen om du ikke får brukt den
...tar en farge som er fin til begge . Lurer på brun.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
104 kan jo bli snaut, men 110 stortI gjennomsnittet vokser de 6 cm i året
Du får solgt igjen til minst samme prisen om du ikke får brukt den
...tar en farge som er fin til begge . Lurer på brun.Den er fin å stramme inn da mener jeg104 kan jo bli snaut, men 110 stort...tar en farge som er fin til begge . Lurer på brun.
Så braEllers fikk vi tatt test på frøkna. Heldigvis NEG, så ingen uvi. Bedre form ved kvelden![]()
Mhm kan jeg gjøreDen er fin å stramme inn da mener jeg
Spør om noen har erfaring med str
Mhm veldigSå bra
kjedelig . Bytte begge deler ? HeheBaah så irriterende
Tenkte å ligge på hotell neste fredag men så har jeg sv, tenkte å spørre om å bytte vakt men så kom jeg på at jeg har tannlegetime på morningen
Nei kan ikke bytte tannlege, må få inn den krona nåMhm kan jeg gjøre
Mhm veldig
kjedelig . Bytte begge deler ? Hehe
At de kom litt tett nå.At det ikke var så lenge, eller at de kom litt tett?
Annen gang hotell daNei kan ikke bytte tannlege, må få inn den krona nå
Joda men var for å slippe å stå opp så tidlig lørdagAnnen gang hotell da![]()
Ahhh hva skjer lørdagJoda men var for å slippe å stå opp så tidlig lørdag
Kengubarnet skal på cupAhhh hva skjer lørdag?
Det gjør jegDu får dytte opp tråden din hver dag så vi ikke glemmer[emoji12]
Godt hun ikke har det [emoji4]Ellers fikk vi tatt test på frøkna. Heldigvis NEG, så ingen uvi. Bedre form ved kvelden![]()
Han har i Bergans 98 nå den sitter veldig bra og passelig nå . Så har han 98 i gullkorn design som er litt annen modell , men passer også fint .
Når de sier gutten din bruker 98 og er like gamle som N så føler jeg hun er høy [emoji50] måtte kjøpe 110 i vinterdress [emoji85]
De er født oktober 2013 [emoji4]Nå ble jeg usikker, hvor gamle er de barna?
Ahh, jeg så ikke at du hadde annet enn 2016 skjønner du (i denne verden uten signatur er skjult forum en lett måte å se på. Men jeg vet jo at den ikke er komplett. Jeg har jo ikke det for mine eldste) og ble forvirret...De er født oktober 2013 [emoji4]
God kveld[emoji4]
Hatt en fin dag?
Helt pudding etter fult hus og bursdagsfeiring[emoji28] sambo er ute å prøvekjører en annen bil enn i går[emoji4] planen var ny bil til sommeren igjen, men ser kanskje ut som det kan skje litt før gitt[emoji28]
Løvstek med pommes frites, salat og bernaise![]()
"Mitt nyttårsforsett er å være snill og grei i 2018"[emoji33] at en på 4 år har det som forsett er kanskje greit, men ei godt voksen dame???