Skravletråd Januar

I gjennomsnittet vokser de 6 cm i året ;)
Du får solgt igjen til minst samme prisen om du ikke får brukt den
104 kan jo bli snaut, men 110 stort :hilarious:...tar en farge som er fin til begge . Lurer på brun.

Ellers fikk vi tatt test på frøkna. Heldigvis NEG, så ingen uvi. Bedre form ved kvelden :)

Baah så irriterende
Tenkte å ligge på hotell neste fredag men så har jeg sv, tenkte å spørre om å bytte vakt men så kom jeg på at jeg har tannlegetime på morningen

Han har i Bergans 98 nå den sitter veldig bra og passelig nå . Så har han 98 i gullkorn design som er litt annen modell , men passer også fint .
Når de sier gutten din bruker 98 og er like gamle som N så føler jeg hun er høy [emoji50] måtte kjøpe 110 i vinterdress [emoji85]

Nå ble jeg usikker, hvor gamle er de barna?

De er født oktober 2013 [emoji4]
Ahh, jeg så ikke at du hadde annet enn 2016 skjønner du (i denne verden uten signatur er skjult forum en lett måte å se på. Men jeg vet jo at den ikke er komplett. Jeg har jo ikke det for mine eldste) og ble forvirret...

2013, de er jo fire da, ikke bare halvannet og størrelsen henger mye mer på greip :-)

God kveld[emoji4]
Hatt en fin dag?
Helt pudding etter fult hus og bursdagsfeiring[emoji28] sambo er ute å prøvekjører en annen bil enn i går[emoji4] planen var ny bil til sommeren igjen, men ser kanskje ut som det kan skje litt før gitt[emoji28]

Grei dag her[emoji2] vært en tur på jobb og nå er det straks sengetid[emoji1]

Back
Topp