Kos degTakk [emoji173]️ Jeg skal prøve ikveld. En liten tur. Det begynner 18 så drar tidlig hjem. En times tid eller to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degTakk [emoji173]️ Jeg skal prøve ikveld. En liten tur. Det begynner 18 så drar tidlig hjem. En times tid eller to
Åh hva ? Gøy . Har bursdagsgaver liggende her , men ingen julegaver endaFått kjøpt noen julegaver![]()
2 jakkerÅh hva ? Gøy . Har bursdagsgaver liggende her , men ingen julegaver enda
2 jakker
1 3 i 1 fra reima , betalte 332, koster opprinnelig 1300
Å en fra racoon på 70 %
Så bra tilbud!!
Åhhhh fin farge den mini a ture!
Lek mer bestilte jeg mini a ture, fargen var så fin , fikk 15 rabatt så det hjalpÅhhhh fin farge den mini a ture!hvor bestilte du de fra
Mhm vetLek mer bestilte jeg mini a ture, fargen var så fin , fikk 15 rabatt så det hjalp
Isbjørn på babyshop, de har 50 % + 15 til med kode![]()
He heMhm vethar noen sko i handlekurven der
![]()
Adidas joggesko . Ser på vinterdress til guttungen fra isbjørn o.s ...men så usikker på str. Pris blir jo fin 850He he
Hvilke?
Ja veldig god pris nåAdidas joggesko . Ser på vinterdress til guttungen fra isbjørn o.s ...men så usikker på str. Pris blir jo fin 850
Han har i Bergans 98 nå den sitter veldig bra og passelig nå . Så har han 98 i gullkorn design som er litt annen modell , men passer også fint .Ja veldig god pris nå
Betalte 700 0g noe for jakka
Når de sier gutten din bruker 98 og er like gamle som N så føler jeg hun er høy [emoji50] måtte kjøpe 110 i vinterdress [emoji85]Han har i Bergans 98 nå den sitter veldig bra og passelig nå . Så har han 98 i gullkorn design som er litt annen modell , men passer også fint .
til neste år du tenker Isbjørn?Han har i Bergans 98 nå den sitter veldig bra og passelig nå . Så har han 98 i gullkorn design som er litt annen modell , men passer også fint .
Kommer an på kroppsbygning ogsåNår de sier gutten din bruker 98 og er like gamle som N så føler jeg hun er høy [emoji50] måtte kjøpe 110 i vinterdress [emoji85]
Hun har alltid vært lang og slank. slekter på meg derKommer an på kroppsbygning også![]()
BAre 4 stemmer (eller en deling) fra å passere 100 stemmer på omoklubbkasse-konkurransen. Fra ca 55 når jeg oppdaget det for et par dager siden
Det hjelper å pushe.