Verste graviditets plagen?

M

Moderator Eve

Guest
Hva var den verste graviditets plagen for deg som du gjerne kunne vært foruten?
 
Last edited by a moderator:
Konstante kvalmen.. Bekkenløsningen er enkel i forhold, da kan jeg i hvertfall ta hensyn.
 
Bekkenløsning! Jeg tar heller en fødsel i uka enn å knapt kunne bevege meg.
 
Andpustenheten!!
 
Det står mellom sure oppstøt og bekkenløsning,me bekkenløsning er nok verst fordi det hindrer meg å gå turer og ikke kan "kureres" med en tablett. :)
 
På en måte, kvalmen - men bekkenløsningen vinner nok. Rett og slett fordi jeg ikke ser lys i enden av tunnelen, før babyen er ute. Kvalmen går jo over, selv om det er fælt når det står på.
 
Den grusomme kvalmen som nettopp har gitt seg:woot: Vært kvalm i 10 uker:( Aldri mer sier jeg bare.. visste ikke at det gikk an å føle seg så forbanna dårlig:shifty:
 
Tidlig i svangerskapet: kvalmen

Sent i svangerskapet: carpal tunnell syndrom

:hungover:
 
Blodtrykksfall hele tiden.. Klarer jo ingenting annet enn å sitte stille. Hvis ikke blir jeg kvalm og helt uggen i kroppen.
 
Forstoppelsen... er mest kvalm fordi jeg er forstoppet, så hadde jeg ikke vært det hadde jeg nok ikke vært så kvalm..
 
Klødde meg til blods på magen! Så ikkje ut :p Det klødde hele tiden, og man vet jo at man ikke skal klø, men det gikk ikke ann å la være :/ Brukte hvitvask for å lindre, men det hjalp ikke så mye.
Er vel pga huden strekker seg så mye.

Hørtes skikkelig dritt ut!
 
Bekkenløsningen, og hyperemesisen.
 
Back
Topp