Verste graviditets plagen?

Migrenen. Hadde mild migrene i flere måneder i strekk nesten.
 
Må være uten tvil svangerskapsmigrene med aura som jeg hadde/fikk i første og tredjesvangerskap :arghh: Helt forferdelig :grumpy: Fikk ikke i andre svangerskap merkelig nok :wideyed:
 
Hemoroider. Halsbrannen var verre da den pågikk, men den forsvant i hvert fall med fødselen. Plages fortsatt av hemoroider ett år senere.
 
Delt førsteplass mellom kvalmen (som varte fra 5+6-26+0 ca) og bare følelsen av å være tung og ikke klare å bevege seg raskt nok.
 
Bekkenløsning/symfyseløsning og bekkenlåsning. Helt grusomt! Føder heller 10 ganger enn å ha det igjen!!
 
Kvalmen... hater den, ødelgger hele alt, super kjedelig å ligge hjemme sykemeldt...
 
min verste plage har vært hodepine, da er det ingenting som har hjulpet. Verken søvn,væske eller smertelindring - har hatt det sann ca 70% av svangerskapet. Jeg er 14+2 idag. Men bank i bordet, jeg har ikke kastet opp en eneste gang. Kan også bare gråte av ingenting for jeg er redd jeg ikke har noe glede, men det er hormonene som styrer de dagene. Vet selv at det er en stor glede. Rart hva en graviditet gjør med kroppen. Jeg føler med dere, og god bedring til alle dere <3
 
Hånd dom verker å dovner.
 
min verste plage har vært hodepine, da er det ingenting som har hjulpet. Verken søvn,væske eller smertelindring - har hatt det sann ca 70% av svangerskapet. Jeg er 14+2 idag. Men bank i bordet, jeg har ikke kastet opp en eneste gang. Kan også bare gråte av ingenting for jeg er redd jeg ikke har noe glede, men det er hormonene som styrer de dagene. Vet selv at det er en stor glede. Rart hva en graviditet gjør med kroppen. Jeg føler med dere, og god bedring til alle dere <3
Ta magnesium. Dæ kan hjelpe mot hodeverk å kramper
 
Blodtrykksfall hele tiden.. Klarer jo ingenting annet enn å sitte stille. Hvis ikke blir jeg kvalm og helt uggen i kroppen.
Jeg blir dårlig hvis jeg står for lenge. Etter en dusj har jeg problemer med å stå for å stelle meg. Må sette meg ned og ta pauser imellom sminken :p Er det slik du også har det?
 
Back
Topp