Verste graviditets plagen?

Konstant energimangel. Ellers har jeg ikke vært særlig plaget, men orker såvidt å stå på beiba nå, så nå vil jeg bli ferdig
 
Hyperemesis/ekstrem svangerskapskvalme
Er som å gå rundt med en evig omgangssyke. Det er grusomt.
 
For meg akkurat nå er det det fordømte overveldende trøttheten, kombinert med helt mørbanka ribbein og migreneanfallene... Har ikke sovet sammenhengende siden jul, mest pga minstemann som har masse våkeperioder på nettene for tiden, også har vi tullemor i magen som da lager full fest når jeg først er oppe, utallige dobesøk på natta, vondt i ribbeina og ryggen så jeg aldri finner stillingen osv...
 
At jeg er kvalm og kaster opp hele tiden. Uke 30 nå. Får sjeldent sove. Vondt i bekkenet og svangerskapsdepresjonen [emoji20]
 
Kramper. Sov ekstremt dårlig de to siste månedene forrige svangerskap pga krampe i hoftene, leggene og under beina.
 
Er i uke 9 imorgen og jeg er så utroooolig trøtt og sliten, orker nesten ingenting.. også er jeg blitt veldig andpusten. Og luktesansen og kvalmen er ikke spesielt gøy heller haha. Men er jo bra med alle disse symptomene også da for da vet jeg at det er liv der nede [emoji23]
 
Back
Topp