Oss testetøser imellom

Jeg er overrasket selv over hvordan jeg stresser. Nummer 1 klaffet på første forsøk, og da var jeg mentalt forberedt på å prøve leeenge. Denne gangen holder jeg på å gå bananas allerede nå i første skikkelige prøveperiode. (Men har vært hormonfri siden slutten av november).

Merkelig, kan det være tidspunktet for når man ønsker babyen, eller spiller det ingen rolle for dere? Mange som planlegger ift barnehage... og blir kanskje litt stresset pga det i tillegg.

Merkelig, kan det være tidspunktet for når man ønsker babyen, eller spiller det ingen rolle for dere? Mange som planlegger ift barnehage... og blir kanskje litt stresset pga det i tillegg.
Det skal du ikke se bort fra. ;) Er lærer, så tidlig i skoleåret er å foretrekke.

Svidde av en digital med uke i mårrest..ikke gravid..Og tenkte.. neida.. Sikkert blitt endring til æ k hjem, og tok en strimmel.. virker helt blank.. i motsetning til alle øvrige tester denne uka.. svarte.. kanskje bare en streifer..

Svidde av en digital med uke i mårrest..ikke gravid..Og tenkte.. neida.. Sikkert blitt endring til æ k hjem, og tok en strimmel.. virker helt blank.. i motsetning til alle øvrige tester denne uka.. svarte.. kanskje bare en streifer..

De testene er da så negative :wideyed:
Prøvd a1 eller RFSU?

Ikke så mye som en liten skyggestrek engang! :p:p

Vedlegg

• A1EA490B-F6F5-41C6-98F5-56888EBE32A4.jpeg
    A1EA490B-F6F5-41C6-98F5-56888EBE32A4.jpeg
    751,5 KB · Visninger: 172
Ikke så mye som en liten skyggestrek engang! :p:p
Jeg kjenner følelsen. Null spenning, men man slipper i det minste skuffelsen ved evnt kjemisk. Synes alle positive tester burde gi svangerskap [emoji6]

Æsj, har du også fått tester som ikke funker? [emoji14] Var jo noe galt med mine. De ble bare negative.[emoji79]

Kjipt når de ikke eier positiv innstilling:joyful:
Mistenker en test hver morgen frem til tr nå:p

Jeg kjenner følelsen. Null spenning, men man slipper i det minste skuffelsen ved evnt kjemisk. Synes alle positive tester burde gi svangerskap [emoji6]

Det er sant! Aldri hatt kjemisk... som jeg veit om vel å merke... heldigvis;)

Kjipt når de ikke eier positiv innstilling:joyful:
Mistenker en test hver morgen frem til tr nå:p

Det er sant! Aldri hatt kjemisk... som jeg veit om vel å merke... heldigvis;)
Ja, de har et seriøst holdningsproblem. Det blir det på meg også. Vi får holde hverandre oppdatert. [emoji41]

dd6e813aa70ebfc51f1178130e7e5bef.jpg

Hei[emoji5] er tilbake nå etter å ha fått en datter i 2016, dette er vår første «skikkelige» prøve periode men har ikke brukt prevensjon siden fødsel. Har disse testene fra noe ebay greier, står wondfo på dem. De har alltid vist negativt når jeg ikke har vært gravid. Tok denne i dag, men la den bort før tidsfristen var gått ut, og såg ikke på den før to timer etter på og da var det en strek der[emoji15] kjenner forhåpningene er skyhøye, og lurer på hvor vanlig det er at testene blir positive etter tidsfristen uten at man er gravid? (For denne er positiv dersom den streken kom innenfor tidsfristen, ikke sant?)

Hei[emoji5] er tilbake nå etter å ha fått en datter i 2016, dette er vår første «skikkelige» prøve periode men har ikke brukt prevensjon siden fødsel. Har disse testene fra noe ebay greier, står wondfo på dem. De har alltid vist negativt når jeg ikke har vært gravid. Tok denne i dag, men la den bort før tidsfristen var gått ut, og såg ikke på den før to timer etter på og da var det en strek der[emoji15] kjenner forhåpningene er skyhøye, og lurer på hvor vanlig det er at testene blir positive etter tidsfristen uten at man er gravid? (For denne er positiv dersom den streken kom innenfor tidsfristen, ikke sant?)
Denne er absolutt positiv!! Ta en ny? Siden du kikket på den så lenge etterpå :-D

Oi! Spennende! Oppdater oss med ny test. [emoji2]

Hei :) Er ny her inne, så dette blir min første post. Er i 1pp nå, og 10 dpo. Tok to tester i dag en morgen og en kveld, føler jeg ser noe svakt, men er mye mulig øynene mine spiller meg noen puss. hva tror dere?26853920_10155821714631071_1830860417_o.jpg26829831_10155821714601071_735641811_o.jpg

Back
Topp