Oss testetøser imellom

Blendahvit der altså :p
 

Vedlegg

  • 7CA84209-3EB2-4AEA-8C2C-BF50391FCD08.jpeg
    7CA84209-3EB2-4AEA-8C2C-BF50391FCD08.jpeg
    935,3 KB · Visninger: 134
Såklart skyggestrek i dag tidlig. Det er jo skikkelig mat for testetøsa. Har siden i går kveld hatt sånn "nå begynner jeg å blø"-følelse, så venter egentlig bare på mensen nå. Ble nesten provosert over skyggestreken. :p
 
Såklart skyggestrek i dag tidlig. Det er jo skikkelig mat for testetøsa. Har siden i går kveld hatt sånn "nå begynner jeg å blø"-følelse, så venter egentlig bare på mensen nå. Ble nesten provosert over skyggestreken. :p

:bounce Spennende!
 
Joda, men det er så typisk å få opp håpet rett før mensen. :/ Hvordan gikk det med deg i dag tidlig? Motsto du testelysten?

Om jeg motstod nei, herregud, det var det som fikk meg opp på morran i dag:hilarious:

Men det er viktig at vi holder motet og trua oppe:D fortsett med det!
 
Om jeg motstod nei, herregud, det var det som fikk meg opp på morran i dag:hilarious:

Men det er viktig at vi holder motet og trua oppe:D fortsett med det!

Hihi, så det nå. Er logga inn på PC så det er uvant. Føler jeg mister litt oversikten her. Ja, testelysten er faktisk ei ganske god vekkeklokke.
 
db36e18228c9373e7fddecab2cc5fbcd.jpg

Fikk denne nå:/ så det var nok kun en lure strek jeg fikk i går[emoji31] men skal kjøpe noen andre tester alikevell, for kjenner jeg stoler ikke helt på disse kinatestene[emoji85]
 
Fikk denne nå:/ så det var nok kun en lure strek jeg fikk i går[emoji31] men skal kjøpe noen andre tester alikevell, for kjenner jeg stoler ikke helt på disse kinatestene[emoji85]

Æsj. Plukk opp en annen en, du. Krysser fingrene for at det er dagens som ikke er helt som den skal.
 
IMG_20180112_082825.jpg


Her er min skyggestrek fra i dag tidlig. Måtte redigere litt, men synes fremdeles dårligere på bilde enn i virkeligheten.
 
db36e18228c9373e7fddecab2cc5fbcd.jpg

Fikk denne nå:/ så det var nok kun en lure strek jeg fikk i går[emoji31] men skal kjøpe noen andre tester alikevell, for kjenner jeg stoler ikke helt på disse kinatestene[emoji85]

Hm, enig der, kjøp en annen type test ;)
 
Æsj. Plukk opp en annen en, du. Krysser fingrene for at det er dagens som ikke er helt som den skal.

Tok en digital nå som sa ikke gravid[emoji53] meeen jeg gjorde som dere damer har lært meg å demonterte den testen[emoji849] da var det disse tre strekene der, prøver å Google meg frem til hvordan jeg skal tolke de men det var ikke så lett[emoji1]
70fb8d509599df705c0d5a7798cbc57c.jpg
 
Tok en digital nå som sa ikke gravid[emoji53] meeen jeg gjorde som dere damer har lært meg å demonterte den testen[emoji849] da var det disse tre strekene der, prøver å Google meg frem til hvordan jeg skal tolke de men det var ikke så lett[emoji1]
70fb8d509599df705c0d5a7798cbc57c.jpg

Kan det være litt lite HCG enda? Dette må erfarne testetøser svare på :D
 
Tok en digital nå som sa ikke gravid[emoji53] meeen jeg gjorde som dere damer har lært meg å demonterte den testen[emoji849] da var det disse tre strekene der, prøver å Google meg frem til hvordan jeg skal tolke de men det var ikke så lett[emoji1]
70fb8d509599df705c0d5a7798cbc57c.jpg
Mener ha hørt at den streken som er alene som skal slå ut først og den ser nok litt svak ut (er visst alltid tre streker totalt)
 
Back
Topp