Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Fine strekerFikk tester i posten i dagda måtte vi jo ta et par. Er 10 dpo idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine strekerFikk tester i posten i dagda måtte vi jo ta et par. Er 10 dpo idag.
Ikke helt positiv, men veldig nærmeHar testet for første gang med el-test. Nå må dere hjelpe meg med å tyde.
Vis vedlegget 240401
Lett å se strek. Typisk mannfolk ikke å klare se sånne![]()
![]()
Med og uten filter. Tatt på ettermiddags urin. Ca 10-11 dpo. Men jeg trenger tydehjelp! Samboer ser absolutt ingen ting, jeg derimot ser en svak strek .. har jeg blitt helt gærn nå? [emoji23][emoji85][emoji854]
Kan anta at LH-toppen var tidligere enn den første EL-testen du tok og at EL kan ha værtEl-testen er svakere i kveld enn i ettermiddag
Har el-vært? Poeng å legge inn aksjer? (Alltid poeng å legge inn aksjer.... men da bare for moro skyld)
Vis vedlegget 240417
Jeg ser streken helt tydelig på begge bildene![]()
![]()
Med og uten filter. Tatt på ettermiddags urin. Ca 10-11 dpo. Men jeg trenger tydehjelp! Samboer ser absolutt ingen ting, jeg derimot ser en svak strek .. har jeg blitt helt gærn nå? [emoji23][emoji85][emoji854]
Ser lett at den øverste er sterkere. GratulererHerregud..æ eie ikke motstandskraft...måtte self ta en test nå på kvelden også bare for å teste om det kommer opp strek nå også. (Øverste fra i kveld)
Veldig svak ja..Men æ ser dem..ååh..tror æ omkommer av spenning.. fredag, må vel en digital slå ut.. er 25 sensitivitet på disse![]()
Den ser positiv ut ift kontrollstreken ja, men var ikke kontrollstreken sterkere på testene fra igår?Dagens, denne må da være positiv eller så nære som?Vis vedlegget 240430
Hvilken farge har strekene i virkeligheten? Nå kan disse testene også gi blå skyggestreker visstnok, dessverre.Hei
Er dette skyggestreker?
Testet med CB tidligtest.
Tror jeg er 12 dpo i dag, har litt uregelmessighet, men periodene mellom el og mens har vært stabil på 12-13 dager de gangene jeg har målt el.
Veldig takknemlig for alle innspill![]()
Hvordan er den ift de du har tatt tidligere denne syklysen? flott temp og.... Symptomer eller fravær på det trenger ikke bety noen ting
Dagens, denne må da være positiv eller så nære som?Vis vedlegget 240430
Hvordan er den ift de du har tatt tidligere denne syklysen? flott temp og.... Symptomer eller fravær på det trenger ikke bety noen ting
Ok.Tok kun den testen i dag, ikkje teke den før. Dei andre er så og sei så vit ein kan sjå strek. Klarer ikkje og få det på bilde.
"Flaks" å være hjemme med sykt barn i dag. Løp til postkassa så fort hun sovna. [emoji14] Lykke til med testinga.Bare tanken på at det mest sannsynlig ligger 10 stk g tester i postkassa mi rundt disse tider, gjør arbeidsdagen ekstra seig!!!![]()
"Flaks" å være hjemme med sykt barn i dag. Løp til postkassa så fort hun sovna. [emoji14] Lykke til med testinga.![]()

Haha! Huff. Tok en med en gang som var negativ. Ble så skuffa at jeg tok en til nå nettopp 1,5 timer etter den første. Som om det liksom skulle endre ting. [emoji85]Noen fordeler med syke barn skal det jo være
3 timer igjen på jobb! Må gjøre unna siste tissingen om 20 min
![]()
Haha! Huff. Tok en med en gang som var negativ. Ble så skuffa at jeg tok en til nå nettopp 1,5 timer etter den første. Som om det liksom skulle endre ting. [emoji85]

Kan umulig være godt for psyken. Berg- og dalbane. Går fra å mentalt overbevise meg selv om at det bare er å vente på tanta til å tenke "men alt håp er vel ikke ute før tanta kommer".Kjenner til følelsen [emoji85]
Man blir jo helt loco![]()
Kan umulig være godt for psyken. Berg- og dalbane. Går fra å mentalt overbevise meg selv om at det bare er å vente på tanta til å tenke "men alt håp er vel ikke ute før tanta kommer".
Jeg er overrasket selv over hvordan jeg stresser. Nummer 1 klaffet på første forsøk, og da var jeg mentalt forberedt på å prøve leeenge. Denne gangen holder jeg på å gå bananas allerede nå i første skikkelige prøveperiode. (Men har vært hormonfri siden slutten av november).Huff ja! Jeg stresset slik med førstemann. Jeg ble raskt gravid, men mistet i uke 8. Da stresset jeg veldig med å skulle bli gravid igjen. Skjønte ikke hvorfor jeg ikke ble det.
Mistenkte at jeg ikke hadde el lenger, oppsøkte lege, fikk henvisning til gyn, hun sa jeg skulle få pergotime og kunne ringe så snart jeg fikk mensen igjen.
Jeg slappet av, visste vi ville få hjelp. Mensen kom aldri, og noen måneder senere kom en liten prins. Så, psyken kan spille oss et puss tror jeg.. hvertfall i de tilfeller hvor man stresser seg opp.
Jeg er ganske avslappa, og er ikke redd for å teste negativt nå. Vi har nettopp startet prøvingen. Synes bare det er veldig spennende!