Skravletråd Januar

Masse lykke til imorgen [emoji173]️ det klarer du!
Trøst deg med at jeg er akkurat ferdig med klærne til ibo og baby? [emoji16][emoji16] Sender deg bilder ikveld når vi kommer oss hjem :)

Takk - vet jo at det ikke er farlig, bare hodet klarer ikke være rasjonelt [emoji85]
Åååh!!! Er du? [emoji7] gleder meg til å se [emoji173]️

Vært hos frisør med ungene. Kort bob på minste og litt lengre på eldste. Nydelige ble de. Nå er jeg svimmel og sliter litt egentlig. Visker hele tiden det jeg skriver... Vanskelig å følge .ed nå. Lager middag også gitt. Svetten renner i svimmelhrten kjrnner keg. Drit i å viske nå gitt. Sorry!

Vært hos frisør med ungene. Kort bob på minste og litt lengre på eldste. Nydelige ble de. Nå er jeg svimmel og sliter litt egentlig. Visker hele tiden det jeg skriver... Vanskelig å følge .ed nå. Lager middag også gitt. Svetten renner i svimmelhrten kjrnner keg. Drit i å viske nå gitt. Sorry!

Høres ikke bra ut :(
Er dette vanlig, eller er du syk?

Sukk. Strikker på automatikk, og det er ikke bra! Ble feil i mønsteret, men det merket jeg ikke før flere omganger senere. Det får bare være. Men så begynte jeg å strikke stabilt feil, så da måtte jeg rekke om nesten en hel omgang. Typisk! Men sånn kan det gå.

Bra du oppdaget det før du var ferdig da[emoji38]

Uff da

Jobb. Til åtte. Styremøte fra halv ni. Trøtt allerde
Våken siden 5.10 har muligens noe med saken å gjøre.
Stå opp mamma, bytte bleien min!
Nei. Det er natt, ligg her og kose. Men sove fikk vi jo ikke.

Kengubarnet vil ha sort jakke til neste vinter, han fant en parkas i går som han likte men som jeg ikke likte så godt, jeg fant en jeg likte men med pris på 2500 utgikk den...
Blæ

Er ikke alltid lett[emoji23]

Kollektivt er kjedelig [emoji849]
Oslo i dag og Oslo i morgen, idag er det møte med Stesøss og imorgen er det sprøyte pga blodtypen min kontra baby sin [emoji85]
Sprøyteskrekken gruer seg [emoji85]

Masse lykke til i morgen[emoji173]️

Back
Topp