Skravletråd Januar

Hu skal ligge på rommet våres, så om ikke vi rekker det før fødsel så får pappaen skru den opp før vi kommer hjem[emoji85] er skummelt rolig denne gang[emoji87] akkurat ferdig med å vaske klær.og stresser ikke med resten heller[emoji28]

Da skjønner jeg! [emoji85] det skal forsåvidt lille O på natten og - må kjøpe madrass til senga hennes [emoji87]

Deilig å være så rolig da [emoji173]️

Det har jeg ikke spilt. Har prøvd noen andre, men går alltid tilbake til wow :D

Begynte for mange år siden da brodern spilte aion. Syntes det var teit først men det er ganske gøy. Men slutta da jeg flytta til vgs internat da nettet var sperra for sånt :p

Jeg og! Heldigvis er det ikke så mange pinner med mønster, men ille nok. Liker å strikke mønster, men jeg blir distrahert og mister fokus og plutselig går det i en tilfeldig retning ^^

Mhm. Mønster går kun når jeg er fokusert. Iallefall ensfarga mønster der mønsteret er hulll, kast, vrang her og rett her. Må ha tunga rett i munnen

Lille O sitt rom:

a7462e5fed1daaee3bc05216d82f87a6.heic

1ebca5ee9e373386ced04562fc390b47.heic

Ibo sitt:

74818871d8b801caf5e47057cc6095dc.heic

40f638aeb75a30784ecebbfb319fc0f3.heic
Den sengen har jeg sett på til frøkna også ;)

Mhm. Mønster går kun når jeg er fokusert. Iallefall ensfarga mønster der mønsteret er hulll, kast, vrang her og rett her. Må ha tunga rett i munnen
Jeg har kun strikket vrangbord, men det er samme greia der. Så jeg liker ikke å strikke vrangbord, jeg eier ikke konsentrasjon :P

Da skjønner jeg! [emoji85] det skal forsåvidt lille O på natten og - må kjøpe madrass til senga hennes [emoji87]

Deilig å være så rolig da [emoji173]️
Jeg tror vi har alt vi trenger i hus, unntatt bleier[emoji4] så er bare å få montert og vasket det som skal vaskes, og da er det klart[emoji4]

Det er det, men får litt panikkfølelse innimellom[emoji28] også går det over.

Jeg tror vi har alt vi trenger i hus, unntatt bleier[emoji4] så er bare å få montert og vasket det som skal vaskes, og da er det klart[emoji4]

Det er det, men får litt panikkfølelse innimellom[emoji28] også går det over.

Håper jeg er like rolig rundt termin som du er [emoji3]

Ja! Og en sliten og sulten unge hjalp ikke [emoji28]

Pleier alltid ta med noe å spise om vi må noen steder keg vet kan ta tid. Men ikke alltid det kan planlegges heller :p var hun i bhg først?

Back
Topp