Skravletråd Januar

Ser dårlig ut for at han kommer seg ut. Noe som betyr at vi sliter da for vi har mange ærender. Hs og vaksine 1230. Og jeg skaø til fysio 15. Bhg henting 16 og klatring fra 16-18. Kjipt om føret setter stopper for alt.
Så kjedelig da[emoji20] krysse fingrene.

Absurd vær.

6-8 plussgrader når jeg dro til jobb.

Men kjør forsiktig og gå pent, det et glatt!!!

Snøen ligger, hard og isete. Småveier, parkering og skoleplan er klink is. Det er bare mildt... Og det skal det være ut uka, men ingen nedbør så snøen ligger nok den. Og isen.

Oi huff. Farlig

Ja. De kom seg ut i morges. Og vi parkerte tett ved veien der det var strødd så vi kom oss ut igjen nå til hs timen. Han glemte å kjøpe sand å strø med så det må vi gjøre nå. Det er blankis og unulig å gå uten brodder

Det gjorde jeg. Så mye at jeg glemte av tiden og nå har vi hs time om ti min og blir nok fem minutter forsinka [emoji85] mann og baby sov og han er kronisl treig så tok mer enn de beregna 15 minutter å komme seg ut av huset

Kollektivt er kjedelig [emoji849]
Oslo i dag og Oslo i morgen, idag er det møte med Stesøss og imorgen er det sprøyte pga blodtypen min kontra baby sin [emoji85]
Sprøyteskrekken gruer seg [emoji85]

Masse lykke til imorgen [emoji173]️ det klarer du!
Trøst deg med at jeg er akkurat ferdig med klærne til ibo og baby? [emoji16][emoji16] Sender deg bilder ikveld når vi kommer oss hjem :)

Han er ikke stødig i norsk skriftlig.

Åja :( huff som dere skal plages :( får nesten lyst å ringe selv til nav og kreve møte for deg hadde det vært lov. Du trenger hjelp og det er det de skal være der for :(

Åja :( huff som dere skal plages :( får nesten lyst å ringe selv til nav og kreve møte for deg hadde det vært lov. Du trenger hjelp og det er det de skal være der for :(

Takk <3
Har fått alliert meg med noen som skal se på det fra nav sammen med meg snart heldigvis. Men så er det en søknad som gir meg litt hodebry, men jeg tror det handler om tall. Jeg bare føler meg litt alene. Andre folk får hjelp av sine partnere, det gjør ikke jeg. Da må jeg isåfall oversette alt til engelsk først, og det er mange ord og uttrykk som jeg ikke vet hva er på engelsk, og sånn går dagene da.

I dag er det fint vær, og her jeg ligger på soverommet så ser jeg sola leke i snøen. Jeg tenker på våren! I år vil jeg være litt bedre forberedt når det gjelder hva jeg skal dyrke. Gulrøtter, selvfølgelig, men hva mer? Tenke, tenke, tenke....

Back
Topp