Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine rom[emoji3]
Her har vi ikke fått opp senga enda til lillesøster som kommer om 2 uker[emoji28]
Lille O sitt rom:
![]()
![]()
Ibo sitt:
![]()
![]()
Aldri klart å like snack a jacks![]()
Så flotte rom ungene har [emoji16]
Vært hos legen med Ibo i dag pga magen hennes, time kl 15 - vi kom inn 45 min senere [emoji28][emoji28]
Nei
Like greit, siden svigermor kom innom![]()
Håper hun fikk deg våken da med å komme på besøk![]()
Jeg liker den med ost. Eller, liker, det er begrenset hvor mye man kan like sånt ^^
Takk [emoji7]
World of Warcraft![]()
Sukk. Strikker på automatikk, og det er ikke bra! Ble feil i mønsteret, men det merket jeg ikke før flere omganger senere. Det får bare være. Men så begynte jeg å strikke stabilt feil, så da måtte jeg rekke om nesten en hel omgang. Typisk! Men sånn kan det gå.
Ja, men nå er jeg trøtt igjen ^^
Det har jeg ikke spilt. Har prøvd noen andre, men går alltid tilbake til wowAah. Tenkte meg det var et av mmorpg spillene men visste ikke heelt hvilket. Har aldri spilt wow selv, men AION
Vært der! Og den er kjip og måtte strikke på nytt. Hater å rekke opp
Jeg fikk sove fra 930-1230 idag og jeg enda steintrøtt![]()
Hu skal ligge på rommet våres, så om ikke vi rekker det før fødsel så får pappaen skru den opp før vi kommer hjem[emoji85] er skummelt rolig denne gang[emoji87] akkurat ferdig med å vaske klær.og stresser ikke med resten heller[emoji28]Takk! Litt småtteri igjen [emoji85]
Da hadde jeg vært stressa! Jeg ordnet det heller nå enn å kanskje ikke klare det nærmere termin [emoji85][emoji85]
Ja jobber jo i bhg såJa det kan jo fort bli flekker som vises