Skravletråd Januar

Så fine rom[emoji3]
Her har vi ikke fått opp senga enda til lillesøster som kommer om 2 uker[emoji28]

Takk! Litt småtteri igjen [emoji85]

Da hadde jeg vært stressa! Jeg ordnet det heller nå enn å kanskje ikke klare det nærmere termin [emoji85][emoji85]

Lille O sitt rom:

a7462e5fed1daaee3bc05216d82f87a6.heic

1ebca5ee9e373386ced04562fc390b47.heic

Ibo sitt:

74818871d8b801caf5e47057cc6095dc.heic

40f638aeb75a30784ecebbfb319fc0f3.heic

Så flotte rom ungene har [emoji16]

Sukk. Strikker på automatikk, og det er ikke bra! Ble feil i mønsteret, men det merket jeg ikke før flere omganger senere. Det får bare være. Men så begynte jeg å strikke stabilt feil, så da måtte jeg rekke om nesten en hel omgang. Typisk! Men sånn kan det gå.

Sukk. Strikker på automatikk, og det er ikke bra! Ble feil i mønsteret, men det merket jeg ikke før flere omganger senere. Det får bare være. Men så begynte jeg å strikke stabilt feil, så da måtte jeg rekke om nesten en hel omgang. Typisk! Men sånn kan det gå.

Vært der! Og den er kjip og måtte strikke på nytt. Hater å rekke opp

Aah. Tenkte meg det var et av mmorpg spillene men visste ikke heelt hvilket. Har aldri spilt wow selv, men AION
Det har jeg ikke spilt. Har prøvd noen andre, men går alltid tilbake til wow :D

Vært der! Og den er kjip og måtte strikke på nytt. Hater å rekke opp

Jeg og! Heldigvis er det ikke så mange pinner med mønster, men ille nok. Liker å strikke mønster, men jeg blir distrahert og mister fokus og plutselig går det i en tilfeldig retning ^^

Takk! Litt småtteri igjen [emoji85]

Da hadde jeg vært stressa! Jeg ordnet det heller nå enn å kanskje ikke klare det nærmere termin [emoji85][emoji85]
Hu skal ligge på rommet våres, så om ikke vi rekker det før fødsel så får pappaen skru den opp før vi kommer hjem[emoji85] er skummelt rolig denne gang[emoji87] akkurat ferdig med å vaske klær.og stresser ikke med resten heller[emoji28]

Back
Topp