Tvillinger :)

Hvordan går det? Noen fleire som har født?

Fekk delevis dato idag [emoji4] siste veka i januar blir eg igang satt!(seinast)
Kjenner eg endelig kan begynne å sjå litt fram mot det! Bare 3 uker igjen til eg får se mine små troll [emoji4] dei veg ca 2kg og 2.3 kg [emoji4]

Jeg blir igangsatt nå på søndag :) Så er ikke lenge igjen nå!! De har klart seg bedre enn forventet i magen, utfra at jeg har ligget på sykehuset i 1 uke nå:)
 
Hvordan går det? Noen fleire som har født?

Fekk delevis dato idag [emoji4] siste veka i januar blir eg igang satt!(seinast)
Kjenner eg endelig kan begynne å sjå litt fram mot det! Bare 3 uker igjen til eg får se mine små troll [emoji4] dei veg ca 2kg og 2.3 kg [emoji4]
Så kjekt :) Hvor mange uker er du nå? Jeg får nok ikke noe tidspunkt for igangsettelse før om noen uker i hvert fall. I hodet mitt kan de komme når som helst, så gleder meg til å få litt mer bestemt «siste frist» :p hehe
 
Gynekologen jeg går til ultralyder hos sendte henvisning til sykehuset for planlagt keisersnitt pga seteleie. Så nå venter jeg på å se om sykehuset er enig i keisersnitt og eventuelt hvilken dato de setter opp. Blir mest sannsynlig i slutten av januar.
 
Jentene våre kom til verden i gårkveld! Rask og effektiv fødsel når riene først begynte[emoji1] Storesøster Alma var 2414 gram og lillesøster Selma var 1860 gram :) Lillesøster ligger på nyfødtintensiv, men alt ser bra ut! :)

Gratulerer [emoji173]️[emoji173]️
 
Jentene våre kom til verden i gårkveld! Rask og effektiv fødsel når riene først begynte[emoji1] Storesøster Alma var 2414 gram og lillesøster Selma var 1860 gram :) Lillesøster ligger på nyfødtintensiv, men alt ser bra ut! :)

Gratulerer!! ❤️❤️
 
Jentene våre kom til verden i gårkveld! Rask og effektiv fødsel når riene først begynte[emoji1] Storesøster Alma var 2414 gram og lillesøster Selma var 1860 gram :) Lillesøster ligger på nyfødtintensiv, men alt ser bra ut! :)

Gratulerer så mye!! :D så kjekt at alt gikk fint! Og så fine navn :)
 
Jentene våre kom til verden i gårkveld! Rask og effektiv fødsel når riene først begynte[emoji1] Storesøster Alma var 2414 gram og lillesøster Selma var 1860 gram :) Lillesøster ligger på nyfødtintensiv, men alt ser bra ut! :)
Gratulerer så mye [emoji173][emoji173]
 
Jentene våre kom til verden i gårkveld! Rask og effektiv fødsel når riene først begynte[emoji1] Storesøster Alma var 2414 gram og lillesøster Selma var 1860 gram :) Lillesøster ligger på nyfødtintensiv, men alt ser bra ut! :)

Gratulerer så mye med jentene[emoji173]️[emoji173]️ Veldig fine navn[emoji4]
 
Så kjekt :) Hvor mange uker er du nå? Jeg får nok ikke noe tidspunkt for igangsettelse før om noen uker i hvert fall. I hodet mitt kan de komme når som helst, så gleder meg til å få litt mer bestemt «siste frist» [emoji14] hehe
Er i uke 35 i morgo [emoji4]
Så no føler eg dei bare skal komme seg ut [emoji23] men merker eg gruer meg til fødsel! Begge ligger i sete. Og virker ikkje som dei tenker tanken på ks! Eg og sku gjerne hatt ein dato og forholde meg til! Håper litt die bare setter igang på neste ul. Sku ta med alt i tilfelle [emoji4]
 
Er i uke 35 i morgo [emoji4]
Så no føler eg dei bare skal komme seg ut [emoji23] men merker eg gruer meg til fødsel! Begge ligger i sete. Og virker ikkje som dei tenker tanken på ks! Eg og sku gjerne hatt ein dato og forholde meg til! Håper litt die bare setter igang på neste ul. Sku ta med alt i tilfelle [emoji4]
Jeg liker å tro de har kontroll og vet hva de holder på meg, så setefødsel går nok helt fint om de mener det :) så får du jo bare si ifra om du har sterke formeninger om noe, det er jo du som skal gjennom det! Spennende om du blir satt i gang da! :) krysser fingrene for at alt går fint!
 
Jeg liker å tro de har kontroll og vet hva de holder på meg, så setefødsel går nok helt fint om de mener det :) så får du jo bare si ifra om du har sterke formeninger om noe, det er jo du som skal gjennom det! Spennende om du blir satt i gang da! :) krysser fingrene for at alt går fint!
Sete fødsler går jo som oftest bra [emoji6] og er jo 2 kg lettere en storebroren som var 4.4 og kom med hode! Skal til samtale igjen om fødselen så får eg sjå, veldig usikker på kva eg tenker!
 
Sete fødsler går jo som oftest bra [emoji6] og er jo 2 kg lettere en storebroren som var 4.4 og kom med hode! Skal til samtale igjen om fødselen så får eg sjå, veldig usikker på kva eg tenker!
Ja og hvis du har født før skal det jo i hvert fall gå fint vel :) hehe litt vektforskjell da ja!
 
Back
Topp