Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi mannen fikk innvilget 2 ekstra uker permisjon med lønn av jobben ved fødsel!
Kjenner det har vært slitsomt med jul! og akkurat som om tyngden endelig har slått inn! Sykt å tenke de kanskje kommer neste mnd allerede da mtp eventuell igangsetting kommer jeg frem til at våre kommer om max ca 6 uker! Det er sykt å tenke på er utrolig utålmodig mest fordi jeg gleder meg sånn! Så får litt dårlig samvittighet når jeg etterhvert «håper» litt at de kommer litt tidlig.. Men ja etter nyttår hvert fall hehe!Hvordan går det me dere? Jammen ikke lenge igjen til de kommer!! Fra 1 januar kan de bare komme for min del [emoji87] Ikke lett å bære på 2 x 2 kg baby over lengre tid....
Kjenner det har vært slitsomt med jul! og akkurat som om tyngden endelig har slått inn! Sykt å tenke de kanskje kommer neste mnd allerede da mtp eventuell igangsetting kommer jeg frem til at våre kommer om max ca 6 uker! Det er sykt å tenke på er utrolig utålmodig mest fordi jeg gleder meg sånn! Så får litt dårlig samvittighet når jeg etterhvert «håper» litt at de kommer litt tidlig.. Men ja etter nyttår hvert fall hehe!
Her går det bra, men kjenner at juledagene har tatt mye krefter. Heilt enig i at det begynner å bli tungt. Mine to var ca 2 kg på sist ul 22 des. Så de må bare holde seg inne til 2018, så er jeg fornøyd. Her ser det ut som det blir planlagt keisersnitt pga seteleie, men får vite mer etter nyttår. Blir mest sannsynlig januarbarn.Hvordan går det me dere? Jammen ikke lenge igjen til de kommer!! Fra 1 januar kan de bare komme for min del [emoji87] Ikke lett å bære på 2 x 2 kg baby over lengre tid....
Å så gøy! Spennende å se hvor store de er da! Sist jeg var der sa bare legen at de var veldig like i størrelse men fikk ikke vite noe om hva det ville si. Skal spør på kontroll neste uke tenker jeg! men tidligere har i hvert fall jordmor sagt de ikke blir spesielt store siden det både er tvillinger, jeg ikke er så stor, og symfysemålet ikke er sånn kjempesvært (men helt fint ). Lykke til på UL!Har vært veldig slitsomt med jul her også [emoji28] Våre kommer garantert neste måned! Blir satt i gang rundt 22 januar! [emoji33] Etter uke 34 er de helt modne sa jormor til meg, så sa sa hun det var lov til å håpe at de kom [emoji23] Selvom mine er ganske under gjennomsnittet, og de da blir veldig små. Hvordan ligger dine ann på vekst? Jeg er spent på om mine er passert 2 kg på Ul imorgen!
Så spennende så bra de var over to kg! Kan de fortsatt snu seg? (Føler de har så lite plass hehe) hvis ikke så går det jo nok helt fint med ks! Hodeleie hos meg på alle kontroller så regner med de blir liggende slik.Her går det bra, men kjenner at juledagene har tatt mye krefter. Heilt enig i at det begynner å bli tungt. Mine to var ca 2 kg på sist ul 22 des. Så de må bare holde seg inne til 2018, så er jeg fornøyd. Her ser det ut som det blir planlagt keisersnitt pga seteleie, men får vite mer etter nyttår. Blir mest sannsynlig januarbarn.
Legen har hele tiden sakt «de har god tid til å snu seg enda», men på sist kontroll uke 32 hadde hun ikke troen på det lenger. De liker tydeligvis å ligge i seteleie og nå var det blitt så trangt at hun ikkje trodde de ville snu seg. Men ks skal gå bra det også ja.Så spennende så bra de var over to kg! Kan de fortsatt snu seg? (Føler de har så lite plass hehe) hvis ikke så går det jo nok helt fint med ks! Hodeleie hos meg på alle kontroller så regner med de blir liggende slik.
Ble endelig dratt med på føden av mannen min etter små-grubling/bekymring over flere dager nå grunnet bittesmå endringer i egen kropp og babyenes bevegelser
Følte meg som den hypokonderen men de er jo bare så snille og søte der! De bruker alltid så god tid på å måle alt opp og ned og som alltid var de to perfekte eksemplarer Men TV2 hadde klart å snu seg i seteleie, så det kan forklare endringer i bevegelsene siden de hver kontroll begge har vært hodeleie før! Men synes at TV1 fint skal holde seg i hodeleie i hvert fall!
Ja ikke sant. Krysser fingrene for at alt er fint idag da! Og vekta er jo bare estimeringer, ofte er de jo ganske feil Uansett går det nok bra med begge to!Det er viktig å kontrollere en gang for mye!! Jeg er innlagt nå, pga funn av høyt BT, men om de ikke finner noe idag blir jeg nok sendt hjem igjen! De er veldig greie her Tv 1 var 2100 og tv 2 var bare 1600... men de sier at det er ikke alltid målene stemmer! Uansett er det bare viktig de holder seg inne og blir modne nok til å komme ut
Da har vi fått beskjed at de nok må bli tatt allerede neste uke [emoji20] Har oppdaget TAPS som er en variant av TTTS (tvilling til tvilling syndrom) som gjør at TV 2 har begynt å «spare» og viser tegn til mistrivsel. Så jeg kommer meg ikke hjem igjen før jeg har to jenter me meg Litt rar tanke egentlig! Gost nyttår til dere, blir litt spesiell nyttår for meg i år Godt det er fin utsikt her oppe iallefall[emoji1]
Da har vi fått beskjed at de nok må bli tatt allerede neste uke [emoji20] Har oppdaget TAPS som er en variant av TTTS (tvilling til tvilling syndrom) som gjør at TV 2 har begynt å «spare» og viser tegn til mistrivsel. Så jeg kommer meg ikke hjem igjen før jeg har to jenter me meg Litt rar tanke egentlig! Gost nyttår til dere, blir litt spesiell nyttår for meg i år Godt det er fin utsikt her oppe iallefall[emoji1]
Masse lykke til, heldigvis er vi jo alle komt ganske langt på vei nå at dersom de må bli født nå i begynnelsen av januar bør jo det gå veldig fint. Men forstår jo at det ikke er en kjekk beskjed å få og at du heller ville latt de hatt det fint seg i magen en stund til. Godt nyttår til deg også, om så på sykehuset. Her blir nyttår feiret på sofaen, så ikke så spennende det heller. Så blir det spennende å se hvor mange januarbarn det blir.Da har vi fått beskjed at de nok må bli tatt allerede neste uke [emoji20] Har oppdaget TAPS som er en variant av TTTS (tvilling til tvilling syndrom) som gjør at TV 2 har begynt å «spare» og viser tegn til mistrivsel. Så jeg kommer meg ikke hjem igjen før jeg har to jenter me meg Litt rar tanke egentlig! Gost nyttår til dere, blir litt spesiell nyttår for meg i år Godt det er fin utsikt her oppe iallefall[emoji1]
Masse lykke til, heldigvis er vi jo alle komt ganske langt på vei nå at dersom de må bli født nå i begynnelsen av januar bør jo det gå veldig fint. Men forstår jo at det ikke er en kjekk beskjed å få og at du heller ville latt de hatt det fint seg i magen en stund til. Godt nyttår til deg også, om så på sykehuset. Her blir nyttår feiret på sofaen, så ikke så spennende det heller. Så blir det spennende å se hvor mange januarbarn det blir.