Skravletråd Januar

Jeg vet[emoji13] bruker du to panner? Det gjør jeg og sparer endel tid[emoji28]

Det var...smart! Hvorfor har ikke jeg tenkt på det [emoji15][emoji848][emoji848] fikk pannekake-stekepanne til jul og den er knallkjekk. Men med to ville jeg to i tillegg spart halve tiden :p

Får vi se bilde av rommet? [emoji16][emoji16][emoji16]
Så koselig for ibo å få være med på alt :D

Skal ta imorgen [emoji7] nå driver mannen og legger Ibo, så skal ikke bråke da [emoji23] for liste meg er jeg tydeligvis dårlig på [emoji23]

Skal ta imorgen [emoji7] nå driver mannen og legger Ibo, så skal ikke bråke da [emoji23] for liste meg er jeg tydeligvis dårlig på [emoji23]

Hehe. Listing som ganske høygravid funker dårlig [emoji85]

På plass i den varme svømmehallen igjen. Eldstemann glemte svømmebriller og vil ikke låne søstra sine rosa så da får han klare seg uten, så lærer han vel å pakke baggen. Jeg maser på at de skal ha badetøy og håndkle, resten får de klare seg uten om de ikke finner. Bade naken går ikke. Men uten badehette eller briller går. Må de ta på samme truse etterpå fordi de har glemt ny (de liker å ha en ren) så er det ikke mitt problem.

Han klarer seg nok, bare med lukkede øyne tipper jeg. Også husker han dem vel neste uke ;-)

Hihi, han husker det nok neste gang skal du se[emoji12]

Jentungen har to senger på rommet sitt. Sprinkel og junior. Planen var å få ut sprinkelsenga og ordne opp litt der med himmelseng jeg skal ordne, og lyslenke inni i led. Sengeslange har jeg sydd og den er hun god venn med allerede.

Men så mye som hun hopper og styrer i senga, ser jeg ikke at sprinkelsenga forsvinner med det første.

Kjøper ikke ny til lillesøster når hun vokser ut av bed side criben og bagdelen på vogna. Så da må den faktisk bare ut.

Mer sennepsgul :) Men liker alle typer gul jeg gitt [emoji7][emoji169]

Elskee gul jeg og! Skulle bare ønske jeg drista meg mer å gå i det :p men syr mye og strikker mye i gul til ungene. Jenta har en genser i sennepsgul. Sterk sennepsgul. Og mannen har mariusgenser med batmanlogoer som er i sterk gul. Den synes jeg var skikkelig kul. En av mine favorittgensre jeg har strikka :p eneste herket var å tegne og beregne batmanlogoen i masker riktig ift mænster og bol

4e2781d38590742033892ad95a3b7cdc.png
af94495ea3b3cf36af5131bae9c6ea38.jpg

Det blåser fælt ute, og mannen har tatt turen ut for å kjøpe pizza.

Den samme mannen satt ved min side da jeg holdt på å overføre strikkeriet mitt til en ny rundpinne. Nesten ferdig, så begynte han å lekeslåss med lillemor, og dunket borti meg slik at jeg mistet pinnene. Ca 2 cm med masker ble pinneløse, og ble i samme slengen strekt ut. En erfaren strikker hadde sikkert fått fikset det ved å øke masker eller noe, men der er ikke jeg. Så jeg må begynne helt på nytt igjen :smiley-angry017
144 masker, og jeg får krampe I hendene av å legge opp masker. Hadde strikket flere cm, så dette var ikke gøy! :(
Skjønner ikke helt hva som skjedde. Normalt sett plukket man bare opp de maskene man mistet?

Men hvordan overfører du? Jeg bare strikker dem over jeg, altså ikke noe større fare for å miste masker enn ellers

Elskee gul jeg og! Skulle bare ønske jeg drista meg mer å gå i det [emoji14] men syr mye og strikker mye i gul til ungene. Jenta har en genser i sennepsgul. Sterk sennepsgul. Og mannen har mariusgenser med batmanlogoer som er i sterk gul. Den synes jeg var skikkelig kul. En av mine favorittgensre jeg har strikka [emoji14] eneste herket var å tegne og beregne batmanlogoen i masker riktig ift mænster og bol

4e2781d38590742033892ad95a3b7cdc.png
af94495ea3b3cf36af5131bae9c6ea38.jpg
Den batmangenseren var dritkul da! [emoji7] Flotte gensre :D

Hehe jeg og. Når de blir for store kommer vi vel til å savne det :p når hun legger armene rundt meg og klemmer. Sier «mmm mamma aaw» så er det ganske koselig ;)

Jeg vet[emoji173]️ «mamma, jeg elsker deg!»[emoji7]

Back
Topp