Rydde hus
Lykke til med det[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rydde hus
Salg er finfine greier
Natta ble god, og morgenen ble fantastisk når baby endelig kunne sove 3 timer i sin egen seng [emoji23] fantastisk å strekke seg ut etter å ha ligget som en kringle halve natta [emoji1362]
Stor stas med snø for våde liten og stir her[emoji6] skjedde noe da jeg begynte å jobbe i bhg og bare måtte begynne å like snø igjen[emoji28]
Dyrt jaDet skjønner jeg at det gjør, men alikevel alt for dyrt.
Holy shit så dyrt.1950 for baby 9 ganger her. Og 1850 for toåringen ni ganger.
For dyrt for osskunne godt tenkt meg det. Men svømmekurset er og en time unna og blir dyrt med kjøring også
Bare ryddeTakk[emoji4] planer?
Går fintLykke til med det[emoji1]
Det er detSalg er superdupert![emoji1]
Oi andre priser enn herHoly shit så dyrt.
Betaler 1200 kr i året for eldste på 11 år. Hu går da en dag i uka på svømming fra august til juni. Følger skoleferiene utenom da.
Minste betaler jeg 800 kr for 10 ganger derimot.
Tydligvis [emoji33]Oi andre priser enn her
Går fint
Heldigvis ikke så mye
En lommelykt kan være bra facinerende. Eldste fikk sin egen her til bhg skulle ha refleksdag. Nå går hun rundt å lyser opp overalt og ler [emoji85]
God morgen!
Ønsker dere ale en fin søndag [emoji1]
2000 pr unge må jeg ut med. 2 og 4år !!Tydligvis [emoji33]

Måtte nesten bare det[emoji6] og etter at jeg kjøpte meg ordentlige ski som er tilpasset meg ble jeg veldig glad i å gå på ski også[emoji1]Hehe, ja da er du vel nødt til å trives i snøen[emoji28]
Det er ikke bare bareBare rydde
Legge på plass nye klær og litt annet
Vaske klær og lite annet egentlig[emoji4]Takk det samme
Planer for dagen?
Vaske klær og lite annet egentlig[emoji4]