Skravletråd Januar

Vi hadde hatt råd om jeg var i full jobb og samme med mannen. Men ettersom jeg har 80%sykelønn lg han 80% permisjon. Og snart går jeg dessverre over på aap og får bare 66% av de allerede 80% så går vi ned så mye at mye må kuttes. Får heller unne oss noen badeturer utenom. Hun er allerede med på turn som koster endel og mannen klatreklubben som og koster.
Helt naturlig man ikke kan koste pø seg det da. Ikke full jobb på meg heller

Vi hadde hatt råd om jeg var i full jobb og samme med mannen. Men ettersom jeg har 80%sykelønn lg han 80% permisjon. Og snart går jeg dessverre over på aap og får bare 66% av de allerede 80% så går vi ned så mye at mye må kuttes. Får heller unne oss noen badeturer utenom. Hun er allerede med på turn som koster endel og mannen klatreklubben som og koster.
Helt naturlig man ikke kan koste pø seg det da. Ikke full jobb på meg heller

Hvordan er formen?

Takk som spør. Har ikke hosta instt pga medisinen, men søvnen var ekstremt dårlig uansett. Kan ikke bruke ibux når jeg har luftveisinfeksjon og astma. Og har ikke tramadol. Skal uansett ikke kombineres med cosylanen så kan ikke bruke det heller. Merkes godt på kroppen at jeg ikke har annet enn paracet. Gleder meg til å bli frisk av denne iallefall

Takk som spør. Har ikke hosta instt pga medisinen, men søvnen var ekstremt dårlig uansett. Kan ikke bruke ibux når jeg har luftveisinfeksjon og astma. Og har ikke tramadol. Skal uansett ikke kombineres med cosylanen så kan ikke bruke det heller. Merkes godt på kroppen at jeg ikke har annet enn paracet. Gleder meg til å bli frisk av denne iallefall
Skjønner det
Fortsatt god bedring

Håper han kjøpte noe du likte.

Det været har ikke jeg merket så mye til her enda i alle fall, hva med deg?
Her har det vært ganske heftig, bor på trøndelagskysten så.. Men vi er vant til å stormsikre [emoji6]

Håper dere alle har hatt en god natt[emoji2]
Natta ble god, og morgenen ble fantastisk når baby endelig kunne sove 3 timer i sin egen seng [emoji23] fantastisk å strekke seg ut etter å ha ligget som en kringle halve natta [emoji1362]

Mhm veldig viktig. Har gått på babysvømming med begge og noen kurs etterpå, men nå blitt enda dyrere !
Har man ikke mye penger så blir det jo ikke at man prioriterer det. Og det er veldig synd for barna.

Så deilig med snø[emoji2] for barnas skyld da, jeg klarer meg fint uten[emoji38]
Kos deg med film![emoji1]
Stor stas med snø for våde liten og stir her[emoji6] skjedde noe da jeg begynte å jobbe i bhg og bare måtte begynne å like snø igjen[emoji28]

Annen plass 200,- kr billigere. Tjaaa litt er det . Lære komme seg tilbake til kanten. Hvordan redningsvest funker . Snu seg under vann etc

Uansett en hinsides pris[emoji31]
Her får barna heldigvis svømmeopplæring gratis på skole og SFO[emoji2]

Back
Topp