Det er detLitt forskjell ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detLitt forskjell ja
Salg er finfine greierSå mye fint![emoji1]
Min å elsket lommelyktJahun er facinert av lys og synes det er gøy å gå i mørke rom å lyse opp. Hun er mørkeredd, men med lommelykt blir det gøy
![]()
Helt naturlig man ikke kan koste pø seg det da. Ikke full jobb på meg hellerVi hadde hatt råd om jeg var i full jobb og samme med mannen. Men ettersom jeg har 80%sykelønn lg han 80% permisjon. Og snart går jeg dessverre over på aap og får bare 66% av de allerede 80% så går vi ned så mye at mye må kuttes. Får heller unne oss noen badeturer utenom. Hun er allerede med på turn som koster endel og mannen klatreklubben som og koster.
Helt naturlig man ikke kan koste pø seg det da. Ikke full jobb på meg hellerVi hadde hatt råd om jeg var i full jobb og samme med mannen. Men ettersom jeg har 80%sykelønn lg han 80% permisjon. Og snart går jeg dessverre over på aap og får bare 66% av de allerede 80% så går vi ned så mye at mye må kuttes. Får heller unne oss noen badeturer utenom. Hun er allerede med på turn som koster endel og mannen klatreklubben som og koster.
Hvordan er formen?
Her betalte mannen 550 kr i mnd før oss 3 på årskort, ble brukt mye så det lønte segMhm ikke billig.
Skjønner detTakk som spør. Har ikke hosta instt pga medisinen, men søvnen var ekstremt dårlig uansett. Kan ikke bruke ibux når jeg har luftveisinfeksjon og astma. Og har ikke tramadol. Skal uansett ikke kombineres med cosylanen så kan ikke bruke det heller. Merkes godt på kroppen at jeg ikke har annet enn paracet. Gleder meg til å bli frisk av denne iallefall
Her har det vært ganske heftig, bor på trøndelagskysten så.. Men vi er vant til å stormsikre [emoji6]Håper han kjøpte noe du likte.
Det været har ikke jeg merket så mye til her enda i alle fall, hva med deg?
Natta ble god, og morgenen ble fantastisk når baby endelig kunne sove 3 timer i sin egen seng [emoji23] fantastisk å strekke seg ut etter å ha ligget som en kringle halve natta [emoji1362]Håper dere alle har hatt en god natt[emoji2]
Ble det noe søvn på deg?Tja, ute er det vel stille før stormen og inne snorker lille og mannen i kor. Blir vel litt søvn i natt og [emoji1360]
Har man ikke mye penger så blir det jo ikke at man prioriterer det. Og det er veldig synd for barna.Mhm veldig viktig. Har gått på babysvømming med begge og noen kurs etterpå, men nå blitt enda dyrere !
Takk[emoji4] planer?God søndag
Det skjønner jeg at det gjør, men alikevel alt for dyrt.Koster å ha kurs dessverre
Men man kan jo søke gjensidige om støtte
Ja dette blir en som blir stående til minstemann er ferdig i bhgFint å få ting litt billigere. Koster nok med barn![]()
Tusen takkAllerede![emoji1][emoji173]️ gratulerer med snart 2-åring!
Stor stas med snø for våde liten og stir her[emoji6] skjedde noe da jeg begynte å jobbe i bhg og bare måtte begynne å like snø igjen[emoji28]Så deilig med snø[emoji2] for barnas skyld da, jeg klarer meg fint uten[emoji38]
Kos deg med film![emoji1]
Ble noen timer i en ekkel stilling siden baby lå i midten og vi har 150 seng. Og så noen timer på morgenkvisten med goooood plass siden baby kunne sove litt i senga si [emoji119]Ble det noe søvn på deg?
Hurra for noen gode timer på morrakvisten [emoji3]Ble noen timer i en ekkel stilling siden baby lå i midten og vi har 150 seng. Og så noen timer på morgenkvisten med goooood plass siden baby kunne sove litt i senga si [emoji119]
Annen plass 200,- kr billigere. Tjaaa litt er det . Lære komme seg tilbake til kanten. Hvordan redningsvest funker . Snu seg under vann etc