Skravletråd Januar

Haha , er noen sniker disse små[emoji28] jeg blir frarøvet dyna...[emoji15] hver natt! Og han er sterk!
Orker ikke ta kampen om å sove i egen seng, det blir MYE drama mitt på natta og jeg er trøtt[emoji12]

Samme! Sover med to dyner slik at jeg kan dra den ene litt over meg men enda være under den andre med henne. Hun må ha kroppskontakt og helst innklistret så mye hun klarer. Kinn mot kinn helst :p
Orker heller ikke. Trenger den lille søvnen jeg får :p

4000,- kr for mine 2 på svømming 10 ganger. Det er sykt!

1950 for baby 9 ganger her. Og 1850 for toåringen ni ganger.
For dyrt for oss :( kunne godt tenkt meg det. Men svømmekurset er og en time unna og blir dyrt med kjøring også

Vilt! Synes slike ting burde vært mye billigere! Er jo tross alt veldig viktig å lære seg og svømme!!!
Mhm veldig viktig. Har gått på babysvømming med begge og noen kurs etterpå, men nå blitt enda dyrere !

God dag
Kengubarney og kompisen har dratt på badeland igjen, 8 t har de vært der til nå i helgen ;)
Jeg har nettshoppet litt, sendte avgårde 50 plagg før i uken som jeg hadde solgt så må fylle på litt.
Så må jeg vel rydde litt i huset, 17 minus ute så jeg blir inne

God dag
Kengubarney og kompisen har dratt på badeland igjen, 8 t har de vært der til nå i helgen ;)
Jeg har nettshoppet litt, sendte avgårde 50 plagg før i uken som jeg hadde solgt så må fylle på litt.
Så må jeg vel rydde litt i huset, 17 minus ute så jeg blir inne
Gøy med badeland da. Vi har en Lekedate der til uken . Hva har du shoppet

Back
Topp