Vilt! Synes slike ting burde vært mye billigere! Er jo tross alt veldig viktig å lære seg og svømme!!!4000,- kr for mine 2 på svømming 10 ganger. Det er sykt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vilt! Synes slike ting burde vært mye billigere! Er jo tross alt veldig viktig å lære seg og svømme!!!4000,- kr for mine 2 på svømming 10 ganger. Det er sykt!
Haha , er noen sniker disse små[emoji28] jeg blir frarøvet dyna...[emoji15] hver natt! Og han er sterk!
Orker ikke ta kampen om å sove i egen seng, det blir MYE drama mitt på natta og jeg er trøtt[emoji12]
Sykt dyrt :O4000,- kr for mine 2 på svømming 10 ganger. Det er sykt!
4000,- kr for mine 2 på svømming 10 ganger. Det er sykt!
God formiddagGod morgenaltfor tidlig oppe her. Halv seks var vi våkne. Dårlig natt, nen stod ikke på hosten. Den har vært helt borte inatt pga medisinen. Takk og lov!
![]()
Mhm veldig viktig. Har gått på babysvømming med begge og noen kurs etterpå, men nå blitt enda dyrere !Vilt! Synes slike ting burde vært mye billigere! Er jo tross alt veldig viktig å lære seg og svømme!!!
God søndagGod søndag jenter[emoji1]
Fortsatt i senga her mens jeg hører de to gutta diskutere på stua nede...
Så deilig daFrøkna sov i egen seng helt frem til 5 hihi .
Så herligeEn lommelykt kan være bra facinerende. Eldste fikk sin egen her til bhg skulle ha refleksdag. Nå går hun rundt å lyser opp overalt og ler [emoji85]
Sykt dyrt :O
Ja gale . Vi har råd sånnsett, men likevel...min mor sponset sist ...Hmm1950 for baby 9 ganger her. Og 1850 for toåringen ni ganger.
For dyrt for osskunne godt tenkt meg det. Men svømmekurset er og en time unna og blir dyrt med kjøring også
God søndagGod morgen!
Ønsker dere ale en fin søndag [emoji1]
Kostet 1500 for 9 ganger her men det er 7 år sidenMhm det er småbarnssvømming fra 2-5år. 2000pr unge.
Koster å ha kurs dessverreVilt! Synes slike ting burde vært mye billigere! Er jo tross alt veldig viktig å lære seg og svømme!!!
Hvordan er formen?God formiddag til deg også![]()
Ja, tror det er prisene rundt om. Sykt mye likevel syns jegKostet 1500 for 9 ganger her men det er 7 år siden
Gøy med badeland da. Vi har en Lekedate der til uken . Hva har du shoppetGod dag
Kengubarney og kompisen har dratt på badeland igjen, 8 t har de vært der til nå i helgen
Jeg har nettshoppet litt, sendte avgårde 50 plagg før i uken som jeg hadde solgt så må fylle på litt.
Så må jeg vel rydde litt i huset, 17 minus ute så jeg blir inne
Det er det , vi kjøpte årskort og tok han med seøv vi, var der flere ganger i ukenJa, tror det er prisene rundt om. Sykt mye likevel syns jeg