Skravletråd Januar

Natta ble god, og morgenen ble fantastisk når baby endelig kunne sove 3 timer i sin egen seng [emoji23] fantastisk å strekke seg ut etter å ha ligget som en kringle halve natta [emoji1362]

Det hørtes fantastisk ut![emoji1][emoji106]

1950 for baby 9 ganger her. Og 1850 for toåringen ni ganger.
For dyrt for oss :( kunne godt tenkt meg det. Men svømmekurset er og en time unna og blir dyrt med kjøring også
Holy shit så dyrt.

Betaler 1200 kr i året for eldste på 11 år. Hu går da en dag i uka på svømming fra august til juni. Følger skoleferiene utenom da.

Minste betaler jeg 800 kr for 10 ganger derimot.

Holy shit så dyrt.

Betaler 1200 kr i året for eldste på 11 år. Hu går da en dag i uka på svømming fra august til juni. Følger skoleferiene utenom da.

Minste betaler jeg 800 kr for 10 ganger derimot.
Oi andre priser enn her

En lommelykt kan være bra facinerende. Eldste fikk sin egen her til bhg skulle ha refleksdag. Nå går hun rundt å lyser opp overalt og ler [emoji85]

Haha, den har vi vært borti her og <3

Det blåser fælt ute, og mannen har tatt turen ut for å kjøpe pizza.

Den samme mannen satt ved min side da jeg holdt på å overføre strikkeriet mitt til en ny rundpinne. Nesten ferdig, så begynte han å lekeslåss med lillemor, og dunket borti meg slik at jeg mistet pinnene. Ca 2 cm med masker ble pinneløse, og ble i samme slengen strekt ut. En erfaren strikker hadde sikkert fått fikset det ved å øke masker eller noe, men der er ikke jeg. Så jeg må begynne helt på nytt igjen :smiley-angry017
144 masker, og jeg får krampe I hendene av å legge opp masker. Hadde strikket flere cm, så dette var ikke gøy! :(

Hehe, ja da er du vel nødt til å trives i snøen[emoji28]
Måtte nesten bare det[emoji6] og etter at jeg kjøpte meg ordentlige ski som er tilpasset meg ble jeg veldig glad i å gå på ski også[emoji1]

Back
Topp