Tror det kan få gå litt fortere nå som mannen har skaffet oss takkeOg så er det så utrolig ensformig "arbeid"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det kan få gå litt fortere nå som mannen har skaffet oss takkeOg så er det så utrolig ensformig "arbeid"...
Dritkjedelig er det. Mett blir jeg også før de er ferdige. Må jo prøvesmake [emoji23]Å steke pannekaker er noe av det desidert kjedeligste jeg vet!!!!
Har fryktelig lyst på takke selv, men vet ikke helt hvor jeg skulle ha oppbevart den..Tror det kan få gå litt fortere nå som mannen har skaffet oss takke
Haha, sørlending?![emoji23] er ikke så vanlig her omkring[emoji28]
Får de har svømmebriller på kurs der? Her er det ikke lovPå plass i den varme svømmehallen igjen. Eldstemann glemte svømmebriller og vil ikke låne søstra sine rosa så da får han klare seg uten, så lærer han vel å pakke baggen. Jeg maser på at de skal ha badetøy og håndkle, resten får de klare seg uten om de ikke finner. Bade naken går ikke. Men uten badehette eller briller går. Må de ta på samme truse etterpå fordi de har glemt ny (de liker å ha en ren) så er det ikke mitt problem.
Han klarer seg nok, bare med lukkede øyne tipper jeg. Også husker han dem vel neste uke ;-)
Jada er helt topp det, er mest gøy når hinderløypa er ute da.
Vis vedlegget 240206 Vis vedlegget 240207 Vis vedlegget 240210 Vis vedlegget 240209 Vis vedlegget 240208
Ikke på de første nivåene, der de skal lære å dykke og flyte, men fra nivå tre (pingvin) og oppover (eldste går selunge) får de ha briller ja.Får de har svømmebriller på kurs der? Her er det ikke lov![]()
Hehe, smakekake er viktigDritkjedelig er det. Mett blir jeg også før de er ferdige. Må jo prøvesmake [emoji23]
Da har hun jo kommet langt[emoji1]
Det gjør jeg ikke, er ikke så veldig glad i dem selvDritkjedelig er det. Mett blir jeg også før de er ferdige. Må jo prøvesmake [emoji23]
Ah. Mi går pingvin. Men her er det fyfy gitt.Ikke på de første nivåene, der de skal lære å dykke og flyte, men fra nivå tre (pingvin) og oppover (eldste går selunge) får de ha briller ja.
Takk , veldig fornøydSå mye kule klær!
Trøster meg med at de slutter til slutt[emoji12] sjelden konfirmanter deler seng med mamma og pappa[emoji28]
Veldig. Syns alltid den første blir så stygg. Men smaker jo likt da [emoji14] Men viktig å sjekkeHehe, smakekake er viktig
Litt forskjell ja
Helt naturlig man ikke kan koste pø seg det da. Ikke full jobb på meg heller
Det lurer jeg også påHar fryktelig lyst på takke selv, men vet ikke helt hvor jeg skulle ha oppbevart den..
Skjønner det
Fortsatt god bedring