Skravletråd Januar

Tror det kan få gå litt fortere nå som mannen har skaffet oss takke
Har fryktelig lyst på takke selv, men vet ikke helt hvor jeg skulle ha oppbevart den..

På plass i den varme svømmehallen igjen. Eldstemann glemte svømmebriller og vil ikke låne søstra sine rosa så da får han klare seg uten, så lærer han vel å pakke baggen. Jeg maser på at de skal ha badetøy og håndkle, resten får de klare seg uten om de ikke finner. Bade naken går ikke. Men uten badehette eller briller går. Må de ta på samme truse etterpå fordi de har glemt ny (de liker å ha en ren) så er det ikke mitt problem.

Han klarer seg nok, bare med lukkede øyne tipper jeg. Også husker han dem vel neste uke ;-)
Får de har svømmebriller på kurs der? Her er det ikke lov :)

De gjorde seg noen erfaringer i går ser jeg, nivået etter eldste sitt er i kaldt vann denne gangen, de var i varmt før. Det var et par som ikke klarte det pr kurs og i andre kurs måtte en instruktør stupe uti og hjelpe ei. Så dag står hun i vannet (i våtdrakt, det er jo litt kaldt å stå i det kalde vannet et par timer) sikkert like lurt, ikke alle som var klare for kurs i kaldt vann utrn voksne i vannet

Får de har svømmebriller på kurs der? Her er det ikke lov :)
Ikke på de første nivåene, der de skal lære å dykke og flyte, men fra nivå tre (pingvin) og oppover (eldste går selunge) får de ha briller ja.

Da har hun jo kommet langt[emoji1]

Ja hun er tidlig ute sier de. :p sterk i nakken og overkroppen. og dytter seg strakt opp med hendene. Styrken er nok der. Bare å sette sammen og skjønne koden :p

Trøster meg med at de slutter til slutt[emoji12] sjelden konfirmanter deler seng med mamma og pappa[emoji28]

Hehe jeg og. Når de blir for store kommer vi vel til å savne det :p når hun legger armene rundt meg og klemmer. Sier «mmm mamma aaw» så er det ganske koselig ;)

Har fryktelig lyst på takke selv, men vet ikke helt hvor jeg skulle ha oppbevart den..
Det lurer jeg også på

Mannen kjøpte. 60 cm diameter. Til oss fra ungene til jul. Vel, derved hans problem å gjøre av den. Den står i stua enda og venter.... Blir sikkert under gjestesenga eller noe sånn, men det er jo en midleridig løsning siden gjesterommet skal bli mellomste sitt trolig i løpet av 2018

Så muligens under kjøkkenbordet, sammen med den enda ubrukte juspressen vi fikk av svigerfar en jul... Takka er i det minste brukt da. Mannen liker å lage sveler. Jeg tenker å lage lefser til jul.

Skjønner det
Fortsatt god bedring

Tusen takk :) så sliten at jeg sovna tilslutt på luren med eldste. Ble en halvtime. Sov så dypt at når mannen kom for å vekke oss våkna jeg ikke før han måtte riste i meg :p sover vanligvis veldig veldig lett

Back
Topp