Skravletråd Januar

Hva slags menneske er du!? Hahaha. Aldri smakt pinnekjøtt? [emoji15][emoji23] det er jo så godt :D men forbeholdt siste del av desember for meg :p

Haha, sørlending?![emoji23] er ikke så vanlig her omkring[emoji28]

Takk[emoji4] mann og barn ute på skitur[emoji4] bare litt misunnelig![emoji13] og jeg vasker klær og skal finne en film tenkte jeg[emoji4]

Satse på at det ble positivt stille[emoji28][emoji28]

Så deilig med snø[emoji2] for barnas skyld da, jeg klarer meg fint uten[emoji38]
Kos deg med film![emoji1]

Finnes ikke noe rimeligere alternativ??[emoji849] for så små barn er det jo bare lek i vannet? Og ingen reell svømmeopplæring?[emoji4]
Annen plass 200,- kr billigere. Tjaaa litt er det . Lære komme seg tilbake til kanten. Hvordan redningsvest funker . Snu seg under vann etc

Samme! Sover med to dyner slik at jeg kan dra den ene litt over meg men enda være under den andre med henne. Hun må ha kroppskontakt og helst innklistret så mye hun klarer. Kinn mot kinn helst :p
Orker heller ikke. Trenger den lille søvnen jeg får :p

Trøster meg med at de slutter til slutt[emoji12] sjelden konfirmanter deler seng med mamma og pappa[emoji28]

God dag
Kengubarney og kompisen har dratt på badeland igjen, 8 t har de vært der til nå i helgen ;)
Jeg har nettshoppet litt, sendte avgårde 50 plagg før i uken som jeg hadde solgt så må fylle på litt.
Så må jeg vel rydde litt i huset, 17 minus ute så jeg blir inne

Shit, da er det best å holde seg inne ja[emoji31]

Ja gale . Vi har råd sånnsett, men likevel...min mor sponset sist ...Hmm ;)

Vi hadde hatt råd om jeg var i full jobb og samme med mannen. Men ettersom jeg har 80%sykelønn lg han 80% permisjon. Og snart går jeg dessverre over på aap og får bare 66% av de allerede 80% så går vi ned så mye at mye må kuttes. Får heller unne oss noen badeturer utenom. Hun er allerede med på turn som koster endel og mannen klatreklubben som og koster.

Back
Topp