Var sagt så i går, eller rett sagt på fredag kveld, målt til 10 cm på det lille vannet. Det store er ikke trygt på lenge.
Så stas for barna da[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var sagt så i går, eller rett sagt på fredag kveld, målt til 10 cm på det lille vannet. Det store er ikke trygt på lenge.
Hva slags menneske er du!? Hahaha. Aldri smakt pinnekjøtt? [emoji15][emoji23] det er jo så godtmen forbeholdt siste del av desember for meg
![]()
Ser den. Smakte ikke selv før jeg kom til Bergen
Mhm det er småbarnssvømming fra 2-5år. 2000pr unge.
Takk[emoji4] mann og barn ute på skitur[emoji4] bare litt misunnelig![emoji13] og jeg vasker klær og skal finne en film tenkte jeg[emoji4]
Satse på at det ble positivt stille[emoji28][emoji28]
Åhh flotte ting .Jada er helt topp det, er mest gøy når hinderløypa er ute da.
Vis vedlegget 240206 Vis vedlegget 240207 Vis vedlegget 240210 Vis vedlegget 240209 Vis vedlegget 240208
Hehe. Hun spinner rundt seg selv og ruller begge veier. Får rumpa opp under seg men hendene er ikke helt med![]()
Annen plass 200,- kr billigere. Tjaaa litt er det . Lære komme seg tilbake til kanten. Hvordan redningsvest funker . Snu seg under vann etcFinnes ikke noe rimeligere alternativ??[emoji849] for så små barn er det jo bare lek i vannet? Og ingen reell svømmeopplæring?[emoji4]
Samme! Sover med to dyner slik at jeg kan dra den ene litt over meg men enda være under den andre med henne. Hun må ha kroppskontakt og helst innklistret så mye hun klarer. Kinn mot kinn helst![]()
Orker heller ikke. Trenger den lille søvnen jeg får![]()
God søndag
Oj det var dyrrÅhh flotte ting . Vis vedlegget 240211Prisene her Hmm
God dag
Kengubarney og kompisen har dratt på badeland igjen, 8 t har de vært der til nå i helgen
Jeg har nettshoppet litt, sendte avgårde 50 plagg før i uken som jeg hadde solgt så må fylle på litt.
Så må jeg vel rydde litt i huset, 17 minus ute så jeg blir inne
Mhm ikke billig.Oj det var dyrr
Så herlige
Jada er helt topp det, er mest gøy når hinderløypa er ute da.
Vis vedlegget 240206 Vis vedlegget 240207 Vis vedlegget 240210 Vis vedlegget 240209 Vis vedlegget 240208
7190 for familie herÅhh flotte ting . Vis vedlegget 240211Prisene her Hmm
Ja gale . Vi har råd sånnsett, men likevel...min mor sponset sist ...Hmm![]()
Litt forskjell ja7190 for familie her
Rydde husHvilke planer har du idag?[emoji1]