Skravletråd Januar

Ah. Mi går pingvin. Men her er det fyfy gitt.
Lov på pingvin men der og selunge er det 50/50 ser det ut til. På sel har alle

Mellomste mi går pingvin, eldste begynte altså på selunge i går, begge var pingvin før jul.

De begynte skeptiske på hval i august og har gått gradene ettrhvert. De flyttes opp fortløpende når de er klare og han er eldre og går litt fortere enn henne. Men de var 6,5 og 9 når de begynte. Yngste skal begynne når hun er 4 tenker jeg. Det er fra fire år. Vel, i alle fall sjal hun begynne før hun er 9...

De har svømming på skolen i tredje og femte klasse og min lærte ikke å svømme der (han var jo redd for vann) så da meldte vi dem på svømmekurs og det har fungert bra

Jippi.
Bare en pannekake igjen, så må jeg vekke mannen får jeg henter frøkna

Lov på pingvin men der og selunge er det 50/50 ser det ut til. På sel har alle

Mellomste mi går pingvin, eldste begynte altså på selunge i går, begge var pingvin før jul.

De begynte skeptiske på hval i august og har gått gradene ettrhvert. De flyttes opp fortløpende når de er klare og han er eldre og går litt fortere enn henne. Men de var 6,5 og 9 når de begynte. Yngste skal begynne når hun er 4 tenker jeg. Det er fra fire år. Vel, i alle fall sjal hun begynne før hun er 9...

De har svømming på skolen i tredje og femte klasse og min lærte ikke å svømme der (han var jo redd for vann) så da meldte vi dem på svømmekurs og det har fungert bra
Her må de gå ti uker og gjerne da blir de flytta opp. Men ingenting er sikkert der heller. Men mi får nå dobbelt opp av kurs da. Siden jeg er frivillig med som trener. Og har to kurs etter hverandre. Dermed får hu også to kurs etter hverandre. Så da får vi 2 i prisen for 1 da :)

Så det er jo gøy da. Får virkelig trent det inn da :)

Her må de gå ti uker og gjerne da blir de flytta opp. Men ingenting er sikkert der heller. Men mi får nå dobbelt opp av kurs da. Siden jeg er frivillig med som trener. Og har to kurs etter hverandre. Dermed får hu også to kurs etter hverandre. Så da får vi 2 i prisen for 1 da :)

Så det er jo gøy da. Får virkelig trent det inn da :)

Her har de begynt med semester, så et semester fra august til jul, et fra nyttår til påske og et fra påske til sommeren. De flyttes fortløpende når de kvalifiserer, noen etter første helg andre går lenge.

Greit å få to for en da, for det er jo ganske dyrt.

For hele helga da
4 t fredag og i går
5 i dag
Ahh, mer overkommelige

Har de noe årskort eller noe sånn?

Her er jo ikke badeland. Vi har svømmehall hvor man ropes opp etter en time. Så det å gå i badeland i sommerferien og være der mange timer var en ny opplevelse. Vi kjøpte pizza underveis. Litt fjernt fra vår svømmehall :-)

Har jo badeland på søre og snakk om å bygge et i byen så vi får de hva fremtiden bringer

Her har de begynt med semester, så et semester fra august til jul, et fra nyttår til påske og et fra påske til sommeren. De flyttes fortløpende når de kvalifiserer, noen etter første helg andre går lenge.

Greit å få to for en da, for det er jo ganske dyrt.
Men greit å gjøre det på det viset. Det er da jammen stor forskjell i barna også. Noen er jo rene fiskene ser jeg [emoji1]

Ahh, mer overkommelige

Har de noe årskort eller noe sånn?

Her er jo ikke badeland. Vi har svømmehall hvor man ropes opp etter en time. Så det å gå i badeland i sommerferien og være der mange timer var en ny opplevelse. Vi kjøpte pizza underveis. Litt fjernt fra vår svømmehall :)

Har jo badeland på søre og snakk om å bygge et i byen så vi får de hva fremtiden bringer
Nei ingen årskort på oss nå.
Men han kompisen hadde med noe 2 for 1 greier , så da betalte vi 110 for begge to pr dag
Ingen maksgrense her heldigvis, her er det 2 sklier og hinderløype i tillegg til 3 basseng

Det badelandet i Fosnavåg har jeg hørt mye bra om, bare ikke fått testet det selv

Men greit å gjøre det på det viset. Det er da jammen stor forskjell i barna også. Noen er jo rene fiskene ser jeg [emoji1]
Ja, det er forskjell på hvor fort de er klare så veldig greit at de flyttes når de er klare. Noen fikk diplom i går, noen får i dag. Altså er dette første helg. Men det tyder på at de var påmeldt for lavt nivå tenker jeg. Mi på pingvin skal gå der en stund til antar jeg. Mens han på selunge jo begynte denne helga så han skal definitivt gå en stund, så skal jeg bare overbevise ham om, dersom han fullfører selunge før påske, at han tar de resterende gangene på sel. Han er motvillig, for det er i det kalde bassenget. Jeg mener de trenger å lære kaldt vann også.

Holy shit så dyrt.

Betaler 1200 kr i året for eldste på 11 år. Hu går da en dag i uka på svømming fra august til juni. Følger skoleferiene utenom da.

Minste betaler jeg 800 kr for 10 ganger derimot.

De prisene der var mye mer oppnåelige!

Nei ingen årskort på oss nå.
Men han kompisen hadde med noe 2 for 1 greier , så da betalte vi 110 for begge to pr dag
Ingen maksgrense her heldigvis, her er det 2 sklier og hinderløype i tillegg til 3 basseng

Det badelandet i Fosnavåg har jeg hørt mye bra om, bare ikke fått testet det selv

Har hørt bra om det ja, spørs om vi må teste en gang.

De prisene der var mye mer oppnåelige!
Vi betaler 130 eller 135 pr gang. Altså ikke at vi betaler pr gang. Vi betaler pr semester meb peisen er det pr gang om de går alle gangene. Om noen fra venteliste får plass underveis regnes det ut etter den prisen. Deres opplegg ble vel 200 pr gang eller noe sånn? Det var dyrt!!

Yngste mi er to

Og går i 80 og 86

Hun er ca 82 cm lang, får se skikkelig på hs om ei uke

Yngste på fem mnd er like ting og høy som søskenbarnet sitt på litt over 1 år. Så unger er bra forskjellige ja

Back
Topp