⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Måtte bare prøve digital i dag! Tar en sjanse og sier meg gravid, selv om det er litt tidlig. (Strimmelen er tydeligere i virkeligheten) [emoji176][emoji175][emoji176] Krysser fingrene for at dette holder helt ut[emoji178]
dc94d078cdec3a0672263b12f12cb308.jpg
Gratulerer [emoji1][emoji1]

Har begynt å spotte litt, så da er vel mensen like rundt hjørnet. Kan settes på TR.

Nytt for meg det her...var jo så fruktbar tidligere :-(

Måtte bare prøve digital i dag! Tar en sjanse og sier meg gravid, selv om det er litt tidlig. (Strimmelen er tydeligere i virkeligheten) [emoji176][emoji175][emoji176] Krysser fingrene for at dette holder helt ut[emoji178]
Gratulerer! :)

Her kom tanta med et brak i går, to dager før ikm.. Så nå tar vi steget ut fra ikm grupper, og beveger oss inn på assistert. Gratulerer til alle nygravide :)

Her kom tanta med et brak i går, to dager før ikm.. Så nå tar vi steget ut fra ikm grupper, og beveger oss inn på assistert. Gratulerer til alle nygravide :)
Lykke til inne på assistert :)

Blææææææ. Blendahvit test 11dpo.
Har hatt murringer i en uke nå så det er bare å vente på at det braker løs i helga.

Masse lykke til videre! :)

Så bra du får god oppfølging. Snakket med legen min i dag om det i dag faktisk og hun så ingen grunn til å sette meg på albyl-e hvis jeg blir gravid igjen... ble igrunn litt demotivert av det, men har en jordmor i bakhånd heldigvis.

Krysser alt jeg har altså for at dette skal gå bra :)
Vet ikke om fastleger har noen kunnskap ift dette, sånn generelt. Sikkert unntak...
Jeg får det av gyn, har gått på det et par måneder nå.
Håper det ordner seg!

Åååh, jeg krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen og at du sitter med en perfekt baby i armene i september! :Heartred Hvisker gratulerer :)
Tusen takk.
Håper virkelig det

Jeg har ikke testet etter el og syklusene mine har vært litt på bærtur etter aborten jeg hadde. Men tror jeg er sånn ca 13dpo. Skal se om jeg finner dagboka di :) tusen takk
Den er ihvertfall langt svakere enn min tidlig-test var. Jeg hadde negativ digital imorgen tidlig og positiv digital på kvelden, begge ganger testet med babyplan tidlig så du ser forskjellen...
kan være det festet seg sent hos deg

Vet ikke om fastleger har noen kunnskap ift dette, sånn generelt. Sikkert unntak...
Jeg får det av gyn, har gått på det et par måneder nå.
Håper det ordner seg!

Var jordmor som nevnte det da jeg var til samtale etter aborten, så nevnte jeg det igjen for legen som ikke helt så poenget med platehemmere når jeg liksom er frisk... Nå gikk det ikke denne pp-en heller så da tipper jeg vi bestiller time hos hausken. Så får vi avvente resultater derfra før vi gjør noe mer :)

Gratulerer
Hvor mange dpo er du? Tok ved en feil en av de vanlige babyplan idag (aldri brukt de før), tror min er litt svakere enn din

Leit å høre, håper virkelig det kan bli en rask og enkel prosess når dere kommer i gang.

Var jordmor som nevnte det da jeg var til samtale etter aborten, så nevnte jeg det igjen for legen som ikke helt så poenget med platehemmere når jeg liksom er frisk... Nå gikk det ikke denne pp-en heller så da tipper jeg vi bestiller time hos hausken. Så får vi avvente resultater derfra før vi gjør noe mer :)
Lykke til!
Jeg har inntrykk av at jeg får disse medisinene bare for å være på den sikre siden og ha prøvd....Men drøyde jo et års tid før jeg ba om sterkere progesteron enn Lutinus og Crinone og, turde ikke spørre før egentlig

Back
Topp