⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Takk, det er så utrolig skummelt.
Vet jeg kommer til å være et nervevrak den første tiden når/hvis jeg blir gravid igjen.
Det er jo forståelig at det er skummelt når det ikke har gått rett vei før. ❤️❤️

Jeg husker jeg prøvde regne meg tilbake en gang hva min hcg antagelig lå på da jeg fikk positiv en gang og det var ikke mye, men husker ikke tallet. Kanskje jeg kan nøste litt i det imorgen eller noe.

Fikk positiv digital ikveld, 9dpo...

Hipp hurra! Gratulerer så mye! :-)

Vet jeg kommer til å være et nervevrak den første tiden når/hvis jeg blir gravid igjen.
Det er jo forståelig at det er skummelt når det ikke har gått rett vei før. ❤️❤️
Ja, fy søren. Vil ikke føres opp som gravid før jeg kommer til 4+0/IKM. Har jo gått galt på dette strekket noen ganger før og så kommer de etterpå i tillegg.

Tusen takk.
Fryktelig skummelt. Har gått galt så mange ganger før...

Jeg vet. Har fulgt deg en stund. Mulig vi var innom juni 17 sammen og?
Krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen :)
Sier magefølelsen deg noe? Tidlige tegn som du ikke har hatt før?
Og får du noe ekstra oppfølging?

Jeg vet. Har fulgt deg en stund. Mulig vi var innom juni 17 sammen og?
Krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen :)
Sier magefølelsen deg noe? Tidlige tegn som du ikke har hatt før?
Og får du noe ekstra oppfølging?
Var der ja, det var BO/MA'en min det. Vi var fryktelig mange som måtte melde oss ut derfra husker jeg.
Har forsåvidt de samme tidlige tegnene som jeg alltid har, menhar en bittelitt bedre følelse enn jeg har hatt på lenge så nyter den når den blafrer innom.
Går på progesteron og albyl-e og metformin og skal begynne på prednisolon (ringer gyn om jeg når 4+0) og da skal jeg også settes opp til første UL.. Har forstått det som jeg skal ha ukentlige UL som begynner ved 5-6 uker. Kan ikke stole på blodprøve-verdier heller så vet ikke om jeg gidder ta det.

Var der ja, det var BO/MA'en min det. Vi var fryktelig mange som måtte melde oss ut derfra husker jeg.
Har forsåvidt de samme tidlige tegnene som jeg alltid har, menhar en bittelitt bedre følelse enn jeg har hatt på lenge så nyter den når den blafrer innom.
Går på progesteron og albyl-e og metformin og skal begynne på prednisolon (ringer gyn om jeg når 4+0) og da skal jeg også settes opp til første UL.. Har forstått det som jeg skal ha ukentlige UL som begynner ved 5-6 uker. Kan ikke stole på blodprøve-verdier heller så vet ikke om jeg gidder ta det.

Så bra du får god oppfølging. Snakket med legen min i dag om det i dag faktisk og hun så ingen grunn til å sette meg på albyl-e hvis jeg blir gravid igjen... ble igrunn litt demotivert av det, men har en jordmor i bakhånd heldigvis.

Krysser alt jeg har altså for at dette skal gå bra :)

Ja, fy søren. Vil ikke føres opp som gravid før jeg kommer til 4+0/IKM. Har jo gått galt på dette strekket noen ganger før og så kommer de etterpå i tillegg.
Åååh, jeg krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen og at du sitter med en perfekt baby i armene i september! :Heartred Hvisker gratulerer :)

Fremdeles ingen tegn på mer blødninger idag ... åh dette gjør meg gal, og usikker! Sikkert bare TR som driver å lurer meg....... igår 10dpo så var det noe blod på papiret et par ganger da jeg gikk på toalettet; mens fra igår kveld til nå ingenting. Ikke en dråpe engang. kan ikke bare TR komme så jeg kan starte ny syklus, for har ikke mye håp igjen nå....

To øverste er fra i går kveld. Ser fortsatt strek, men fikk negativ digital. Tror jeg tar en testepause frem til lørdag/søndag for å se om det er noen stigning. :-)
4AF5B80D-6D77-4046-89D1-2DE6FB3F86BB.jpeg

To øverste er fra i går kveld. Ser fortsatt strek, men fikk negativ digital. Tror jeg tar en testepause frem til lørdag/søndag for å se om det er noen stigning. :)
Vis vedlegget 240008
Hvor mange dpo er du?
Kan ikveld legge ut bilde hvordan mine babyplan var ved negativ og positiv digital (mulig det ligger i dagboka), tror mine var sterkere enn din og likevel negativ.
Krysser fingrene!

Hvor mange dpo er du?
Kan ikveld legge ut bilde hvordan mine babyplan var ved negativ og positiv digital (mulig det ligger i dagboka), tror mine var sterkere enn din og likevel negativ.
Krysser fingrene!

Jeg har ikke testet etter el og syklusene mine har vært litt på bærtur etter aborten jeg hadde. Men tror jeg er sånn ca 13dpo. Skal se om jeg finner dagboka di :-) tusen takk

Back
Topp