~ Drømmen om nummer to ~

Ja det er akkurat det, skal vi ha flere er det eneste muligheten :) Håper bare hele prosessen går bra, og at vi slipper mange forsøk før spiren sitter! Takk i like så :)
Krysser alt jeg har for at dere slipper masse forsøk!
 
Håper på et julemirakel
 
PP 15 - CD 22
6 dpo idag og tempen droppa ikke, det har den gjort 6 dpo samtlige pper siden jeg begynte tempingen. Merkelige greier! Hele denne ppen er merkelig, hatt slim i to dager, mye utflod og nå har puppene også begynt å bli ømme. Kanskje det er pergoen som tuller? Hvem vet..

Håper tiden fremover går raskt nå så vi får starta opp ivf prosessen. Jeg må ta nye blodprøver cd 2 eller 3 på sykehuset, og mannen ny sædprøve, så dette blir gjort nå i begynnelsen av januar, så er det bare å sette seg på ventebenken :) Håper det ikke drøyer altfor lenge!

En ting som har begynt å irritere meg i det siste er alle disse som blir gravide etter noen få pper som skal gi meg råd og fortelle meg hvordan ting er og at det går bra, de forstår osv.. «Det er jo verdt det til slutt» Ja såklart er det det.. Samtlige av venninnene mine ble gravide i pp 1, hva er oddsen for det liksom? De vet jo såklart akkurat hvordan jeg har det.. Bah! Dagens utblåsning :bored:

Hvor blir droppet av? Og hvorfor er linjen stiplet? Prøvde å legge inn flere målinger før krysset, men det hjalp ikke.
15318490-414B-4B78-B6F6-97E507C1279E.jpeg
 
Prøvd å sett positiv test dagen før eller samme dag som krysset. Kan hende du får fint kryss da [emoji23] gjør det i alle fall hos meg [emoji848]

Men må da love godt at droppet ikke kommer tenker jeg ;)
 
Prøvd å sett positiv test dagen før eller samme dag som krysset. Kan hende du får fint kryss da [emoji23] gjør det i alle fall hos meg [emoji848]

Men må da love godt at droppet ikke kommer tenker jeg ;)
Prøvde det, men det hjalp ikke det heller, så forstår fint lite :p

Ja hvem vet, det er så mye rart for hver pp :p
 
Prøvde det, men det hjalp ikke det heller, så forstår fint lite :p

Ja hvem vet, det er så mye rart for hver pp :p

Jeg har rett og slett funnet ut at det er ikke meningen man skal skjønne seg på disse kroppene... Føler så for å gi opp!
 
Jeg har rett og slett funnet ut at det er ikke meningen man skal skjønne seg på disse kroppene... Føler så for å gi opp!
Hadde ikke elslim denne gangen, men mye vannete utflod så la inn en ekstra dag med watery, da ble krysset helt :)

Nei man skal visst ikke det altså.. Håpløst :arghh:
 
Forstår fortvilelsen din. Du er ikke alene.
Håper det er et godt tegn at det ikke var tempdropp 6dpo denne gangen
 
Forstår fortvilelsen din. Du er ikke alene.
Håper det er et godt tegn at det ikke var tempdropp 6dpo denne gangen
Det er eneste trøsten, at man ikke er alene.. Det håper jeg og, men sannsynligheten for det er desverre ganske liten. Håper bare dagene går fort så tanta kommer og vi får tatt siste prøvene :)
 
Det er eneste trøsten, at man ikke er alene.. Det håper jeg og, men sannsynligheten for det er desverre ganske liten. Håper bare dagene går fort så tanta kommer og vi får tatt siste prøvene :)
Stor klem

Får håpe på det oppi alt
 
Stor klem

Får håpe på det oppi alt
Jah.. Skikkelig spent på hvordan det blir kjenner jeg! Mye styr og stress, og en skyhøy egenandel! Helt sykt hvor dyrt det er altså med ivf.. Urettferdig at noen må betale i dyre dommer for å få barn, mens andre tar abort for de ble uplanlagt gravid..
 
Verden er ikke rettferdig dessverre
 
PP 15 - CD 23
7 dpo idag og et hopp i temperaturen. Var på reunion i går, men drakk nesten ingenting da jeg skulle på jobb idagtidlig, og fikk bare 4 timer søvn, så er ikke sikkert den stemmer helt. Men den ligger iallefall høyt uansett, og ikke sett noe til droppet enda, så synes det er litt muffens!

Ellers er jeg trøtt som ei strømpe idag, og vet ikke hvordan jeg skal overleve de neste timene på jobb. I tillegg skal vi på middag til et vennepar i kveld, og jeg kjenner jeg er sykt sliten! Har vært noe hver eneste dag i julen, og hadde sårt trengt en kveld på sofaen..

Måtte den fortsette å stige ;)
EBB20C1B-24BA-40FF-8A17-9EB1C9F7209F.jpeg
 
Fin temp. Blir spennende å se utover.
Koselig med reunion.
Forstår du er sliten om det har vært noe hver dag. Får håpe det snart blir litt roligere
 
Fin temp. Blir spennende å se utover.
Koselig med reunion.
Forstår du er sliten om det har vært noe hver dag. Får håpe det snart blir litt roligere
Veldig! Men veldig merkelig med den dipen som mangler o_O Ja etter i kveld er det ikke mye mer som skjer, og kjenner det skal bli godt altså! Må sove litt når jeg kommer hjem i dag, og dra hjem tidlig i kveld :rolleyes:
 
Håper du tar deg tid til en kveld på sofaen snart. Det er vel fortjent. :)
 
Spennende dager fremover. Håper at manglene dip er et godt tegn :)
 
Back
Topp