~ Drømmen om nummer to ~

Sender deg en stor klem Alvea ️
emoji173.png
️ Det er så sinnsykt urettferdig!!
 
Det burde det.. Veldig rart vi har fått til han vi har egentlig!
Mirakler skjer. Men fortvilende at det skulle være enda vanskeligere med nr to
 
klem
 
Takk snille du ❤️ Håper du slipper unna all ventingen denne gangen, for jeg unner ingen å måtte ha det sånn over så lang tid!
Regner med å få svar på prøvene av både meg og mannen ila denne uken så får vi se om det blir sendt søknad eller prøve mer med femara. Hatt 3 runder med dobbel clomid nå uten hell. Jeg hater dette her så inderlig. At vi begge skal slite sånn med å bli gravid ikke bare 1 gang, men nå også med nr.2 :(
 
Regner med å få svar på prøvene av både meg og mannen ila denne uken så får vi se om det blir sendt søknad eller prøve mer med femara. Hatt 3 runder med dobbel clomid nå uten hell. Jeg hater dette her så inderlig. At vi begge skal slite sånn med å bli gravid ikke bare 1 gang, men nå også med nr.2 :(
Så spennende! Jeg følger spent med! Føler med deg.. Pergo funka jo her sist, men nå har jeg tatt to kurer og hatt pause mellom uten hell, så forstår fint lite.. Lurer på hvordan vi fikk til første! Hater dette jeg også.. Så inderlig! Det tar over hele livet..
 
Håper du får en litt bedre dag idag.
 
Håper du får en litt bedre dag idag.
Det gjør jeg nok :) Fikk sove til jeg våknet av meg selv idag, og det blir en rolig kveld på jobb, bare det har veldig mye å si! Så må jeg bare lære meg å sortere tankene mine og godta at ting ble som de ble, og der trenger jeg nok litt mer tid!
 
Det gjør jeg nok :) Fikk sove til jeg våknet av meg selv idag, og det blir en rolig kveld på jobb, bare det har veldig mye å si! Så må jeg bare lære meg å sortere tankene mine og godta at ting ble som de ble, og der trenger jeg nok litt mer tid!
De ytre rammene for dagen er ihvertfall gode.
Det å sortere tanker og akseptere pleier gjerne ta betraktelig lenger tid.
Ta vare på deg selv og aksepter at det vil gå opp og ned. Klem
 
PP 15 - CD 28
12 dpo og ingen tvil om at tanta er rett rundt hjørnet. Tempen stupte idag, så er spent på når hun dukker opp. Skal ta blodprøver på sykehuset som skal sendes til st olavs, og de måtte tas på syklusdag 2 eller 3, og om tanta kommer på fredag blir jo dag 2 eller 3 på lørdag og søndag, så vet ikke helt hvordan jeg skal gripe an det. Får ringe bort og spør :)

Dustetemp..
B26D9DDF-2C70-4064-9643-7EA7344D8577.jpeg
 
De ytre rammene for dagen er ihvertfall gode.
Det å sortere tanker og akseptere pleier gjerne ta betraktelig lenger tid.
Ta vare på deg selv og aksepter at det vil gå opp og ned. Klem
Ja i sånne tilfeller setter jeg stor pris på turnusjobb :)
Det skal jeg ❤️ Kjenner det skal bli godt å få komt i gang, og kanskje kunne se målstreken etterhvert :)
 
Ja i sånne tilfeller setter jeg stor pris på turnusjobb :)
Det skal jeg ❤️ Kjenner det skal bli godt å få komt i gang, og kanskje kunne se målstreken etterhvert :)
Må jo komme dit!


Æsj den tempen altså. Håper det ordner seg med blodprøver og alt videre.
 
Må jo komme dit!


Æsj den tempen altså. Håper det ordner seg med blodprøver og alt videre.
Ja vi skal ha premien vår til slutt begge to ❤️

Ja den gikk virkelig down under, så blir spennende å se når tr kommer! Lutealfasen min varierer mellom 13 og 14 dager tydeligvis, så om hun kommer lørdag blir det ikke noe problem, men det er jo umulig å vite :arghh:
 
Ja vi skal ha premien vår til slutt begge to ❤️

Ja den gikk virkelig down under, så blir spennende å se når tr kommer! Lutealfasen min varierer mellom 13 og 14 dager tydeligvis, så om hun kommer lørdag blir det ikke noe problem, men det er jo umulig å vite :arghh:
Krysser fingrene for riktig timing.
Må tro på at vi får premien vår til slutt ja
 
PP 16 - CD 1
Tanta dukka opp med et brak nå i kveld. Pp 16, tenk det.. Og i tillegg på 12 dpo da, aldri skjedd før. Men da får jeg tatt prøvene på fredag eller noe da :)
 
Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Får håpe det går fint med prøvene og at ting kan gå litt slag i slag nå
 
Blææ! Du skulle videre du! Men bra du får tatt prøvene dine i alle fall!
Her får jeg kanskje dommen på MR i morgen, kjenner jeg gruver! :eek:
 
Back
Topp