~ Drømmen om nummer to ~

Godt nytt år[emoji5]

Håper d går greit hos deg! Blir du å teste noe nå, eller venter du og ser om tr kommer?
 
Godt nytt år[emoji5]

Håper d går greit hos deg! Blir du å teste noe nå, eller venter du og ser om tr kommer?
Godt nyttår ❤️

Har testa i går og i dag, men ingenting på testen, og er ganske sikker på jeg ikke er gravid, så venter igrunnen bare på at tanta skal komme så jeg får tatt siste blodprøvene :)
 
klem
 
PP 15 - CD 27
11 dpo gitt. Tempen synker stadig så denne ppen er nok snart over. Hadde aldri trodd nr 2 skulle ta enda lenger tid enn nr 1. Vi har jo fått det til en gang, man skulle tro ting var enklere neste gang da, men den gang ei.. Det ble tyngre å takle enn jeg hadde trodd. Denne ppen var siste håpet, og ikke en gang pergo fungerer. Nå blir det ivf, og det er jo en helt annen verden enn dette her.. Skyhøy egenandel og lang reisevei, så det blir noen heftige utgifter.

Det blir nok også minst 3 år mellom om det klaffer med ivf, og drømmen om 3 barn svinner bare mer og mer.. Synes det er kjempetrist! Hadde ting fungert hadde mini allerede vært storebror. Kollegaer, tanter, venner og alle rundt maser om når nestemann kommer, og det stikker dypere og dypere for hver gang. Er jo ikke alle jeg vil dele alt med heller.. Lurer bare på hva som har skjedd med eggstokken, og hvorfor, og hva jeg har gjort galt for å fortjene dette..

Dustetemp og dustekropp..
855CFF62-BE78-48AE-8F3B-FA4BF6119280.jpeg
 
Sender deg en gigantisk klem [emoji173]️ Jeg leser og holder meg oppdatert, men har dessverre lite tid til å legge igjen spor. Men jeg tenker masse på deg! Synes det er fryktelig urettferdig at det skal være så vanskelig med nr 2 også :( Håper virkelig at IVF hjelper dere nå, hvis dere ikke får det til på egenhånd i mellomtiden. Hold ut! [emoji173]️
 
❤️❤️ Har ikke så mye annet å si
 
Urettferdig med enda lenger løp for nr to. Burde vært en garanti at man kun trenger slite med ett barn..
Stor klem
 
Sender deg en gigantisk klem [emoji173]️ Jeg leser og holder meg oppdatert, men har dessverre lite tid til å legge igjen spor. Men jeg tenker masse på deg! Synes det er fryktelig urettferdig at det skal være så vanskelig med nr 2 også :( Håper virkelig at IVF hjelper dere nå, hvis dere ikke får det til på egenhånd i mellomtiden. Hold ut! [emoji173]️
Takk snille du ❤️❤️ Ja det hadde jeg faktisk aldri sett for meg. Vi fikk jo til førstemann til slutt, da skulle vel resten være en lek? Det håper jeg også! Får krysse fingrene for et mirakel i mellomtiden ❤️
 
Skulle ikke vært lov[emoji173]️
Håper d går straka, KORTE, vegen til baby når dere setter i gang ivf-sirkuset[emoji5]
 
Back
Topp