Oss testetøser imellom

Ja, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet. Har ikke fortalt noen at vi skal prøve så kan ikke springe til mamma å høre. Har heller ikke så mange venninner rundt meg som har barn.

Samme her. Har én som har en på vei, men har ikke snakket med henne om det enda. Gjør vel det når jeg blir lei av babyprat, tenker jeg [emoji17]

Ikkje jeg heller :happy: herlige folk her inne! Med et svar på alt. Greit å holde sånt hemmelig for di nærmeste!! Nei jeg blir første i flokken faktisk, om det er en spire i magen nå! Så har ingen å spørr jeg heller. Godt vi har forumet :)

Jeg blir også første i min flokk. Har en del nieser og nevøer på mannens side av familien.

A2F95F1F-0C58-466C-A353-ED764C0231F1.jpeg

Klarte eg og holde meg. Nopp. 6 dpo blenda

Har virkelig fått besøk av testetøsa denne pp[emoji5] Noen som ser, redigerte testen skimter noe muligens. 8 dpo
e81d2940bb2adc8d14eac32ef302a8c2.jpg
her uredigert
4a86124f38d073d8b02007e99c464086.jpg

Last edited:
Hei! Sniker litt her inne jeg er visst blitt bitt av testebasillen jeg og meen testene jeg fann i skapet her er en smuule utgått. Snart 6 år sia hahaha så er neppe til å stole på? Kjøpte 2 på apoteket idag men ser det er litt ulike meninger om de.. a1 trur jeg de het? Vits å teste på kvelden? Er 8 dager side eggløsning i følge kroppen og kalenderen. Har menssmerter og ømme bryst men kroppen kan jo være en luring.

Hei! Sniker litt her inne jeg er visst blitt bitt av testebasillen jeg og meen testene jeg fann i skapet her er en smuule utgått. Snart 6 år sia hahaha så er neppe til å stole på? Kjøpte 2 på apoteket idag men ser det er litt ulike meninger om de.. a1 trur jeg de het? Vits å teste på kvelden? Er 8 dager side eggløsning i følge kroppen og kalenderen. Har menssmerter og ømme bryst men kroppen kan jo være en luring.

Hvis du spør om noe sånt på testetøs-tråden, så burde du vite svaret [emoji12]. Bare å teste i vei! Hvis du er 8dpo og tester på kveldsurin, bør du bruke test som har 10 i sensitivitet, ikke 25. Du kan evt svi av en av de som har gått ut på dato, bare for å tilfredsstile testetrangen... Lykke til!! [emoji1303]

Hvis du spør om noe sånt på testetøs-tråden, så burde du vite svaret [emoji12]. Bare å teste i vei! Hvis du er 8dpo og tester på kveldsurin, bør du bruke test som har 10 i sensitivitet, ikke 25. Du kan evt svi av en av de som har gått ut på dato, bare for å tilfredsstile testetrangen... Lykke til!! [emoji1303]

Hehe burde vite det ja :D om kan holde meg til kl 23 så spørs det om jeg tar en test ja ;) takk!

Hvorfor???
Er ikke tatt med morgenurin.
Men streken er mye sterkere enn i går.
Kjenne ej blir litt stressa nå når dig ikkje e pos...

Vedlegg

• 8AB2E671-0E8B-4C3C-B586-52F5A776CE9D.jpeg
    8AB2E671-0E8B-4C3C-B586-52F5A776CE9D.jpeg
    603,3 KB · Visninger: 219
Back
Topp