Stemmer nok fint over med temp, håper [emoji813]️
Negative[emoji51] nå ligger håpet på ettermiddagstesten[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer nok fint over med temp, håper [emoji813]️
Jaa! Noe EL symptomer?Håååper det er EL som kommer![emoji16] du får bare fortsette og teste, og legge inn aksjer![emoji12] krysser fingrene[emoji5][emoji5]
Dette ser jo bra ut [emoji6]Fått høy på cb digital dag. Følger den pp hvor eg ble gravid nesten nøyaktig. Da forventer jeg EL på lørdagVis vedlegget 238195
Og sammenligning
Vis vedlegget 238196
Håper du får testene fort!Vis vedlegget 238197
Går fortsatt stabilt, tross for forkjølelse. Har eggløsningstester som et helvete. Håper bare testene kommer i posten i dag.
fertil.no tar sin tid for å si det slik!
Sterke streker, så nå syntes jeg kroppen skal gjøre som den får beskjed om [emoji813]️![]()
Æsj!!! Nå må da den digitale bli positiv i ettermiddag!!![emoji31][emoji31] så kan tempen få stige litt imorra!!!
Håper for deg jeg også [emoji813]️Negative[emoji51] nå ligger håpet på ettermiddagstesten[emoji12]
så får uansett ikke hentet de ut på kvelden før ved halv 8 tiden...Håper du får testene fort!
Sterke streker, så nå syntes jeg kroppen skal gjøre som den får beskjed om [emoji813]️
Jammen, 8 dpo er jo midt i festedip-perioden!! Ikke mist motet ennå... [emoji1303]
Lav.. og strekene er svakereJa, de må være helt på grensen tror jeg!! Murrer hvertfall masse og puppene er ømme!!
Hva sa monitoren din igår ettermiddag??
Lav.. og strekene er svakere
Jepp.Svakere?? Det er jo veldig merkelig!!!
Jepp.![]()
Absolutt. Blir trykket så langt ned av detteSpesielt[emoji57][emoji31][emoji57]
Absolutt. Blir trykket så langt ned av dette
Jepp det er planen, med mindre syklusen blir normal denne mndDet skjønner jeg virkelig!! Men planen er at du skal få noe i Januar for å hjelpe EL? letrozol eller Femar? Håper det kan gjøre susen hvertfall[emoji173]️ håpløst å gå med så lange og uforutsigbare sykluser!!
Må vel evt være noe du kan få av gyn
De er jo positive, håper på EL