Amandaa11
Forumet er livet
Igår når vi hadde lagt oss så skulle jeg snu meg på siden, og fikk skikkelig vondt helt på siden ved magen på venstre side. Helt nederst på en måte, hva kan det være?Jaaa!! Det må du[emoji7][emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Igår når vi hadde lagt oss så skulle jeg snu meg på siden, og fikk skikkelig vondt helt på siden ved magen på venstre side. Helt nederst på en måte, hva kan det være?Jaaa!! Det må du[emoji7][emoji7][emoji7]
Igår når vi hadde lagt oss så skulle jeg snu meg på siden, og fikk skikkelig vondt helt på siden ved magen på venstre side. Helt nederst på en måte, hva kan det være?
Håper virkelig Det!!Ikke lett å si, kan jo være at du bare strakk deg litt! Men håper jo at det er ting som skjer nedi der som gjør at du blir litt støl[emoji7][emoji7]
Stigning i temp, men blenda-test.
Jeg trodde tempen ville synke idag og tr komme i løpet av helgen.
Ingen symptomer så tror det blir enda en pp....
Er det normalt at tempen svinger sånn før tr...? Skikkelig irriterende, håper steg i morges før testing, men sank som en stein etter negativ test![]()
Dette må bare gå dette vegenVis vedlegget 238269
Det går rette vegen.
Har murringer og det er dårlige tegn. Hadde det i mangen dager i sist syklus men vart ingen ting av det.
9 dpo og mens. Tempen kan gå til topps på 13 dpo og bli gravid. Ingen fasit på Temp. Kan jo ha vert feste dipp.
så litt over gjennomsnittet stresset..... Kanskje det kan påvirke temp?Vis vedlegget 238269
Det går rette vegen.
Har murringer og det er dårlige tegn. Hadde det i mangen dager i sist syklus men vart ingen ting av det.

Ja...men jeg hadde masse symptomer i forrige uke og i begynnelsen av denne og så ble de brått borte....det kan ikke være et godt tegn tenker jeg....
Siste pp har vært preget av at jeg ble sagt opp pga nedbemanning og vært på 3 intervjuer på 3 dager, og fått meg ny jobbså litt over gjennomsnittet stresset..... Kanskje det kan påvirke temp?
![]()
Er murringer dårlig tegn for deg? Kanskje det er godt tegn denne pp![]()
9 DPO er vel enda tidlig for pos.test, er ikke alle som får to streker da.Stigning i temp, men blenda-test.
Jeg trodde tempen ville synke idag og tr komme i løpet av helgen.
Ingen symptomer så tror det blir enda en pp....
Er det normalt at tempen svinger sånn før tr...? Skikkelig irriterende, håper steg i morges før testing, men sank som en stein etter negativ test![]()
Hadde murringer fra 4 dpo og heil til mensen kom. Trodde det var gode tegn men nei.
9 DPO er vel enda tidlig for pos.test, er ikke alle som får to streker da.
Har inntrykk av at hver kvinne har sin egen kurve, det finnes ingen fasit på hva som er gravid kurve og ikke. Det er bare min 2.temperunde så er ingen ekspert. Forrige PP spratt tempen opp og ned annenhver dag. Og inne på charts like mine på FF er det rikelig med eksempler på at slike kurver resulterer i graviditet.
Håpet er det helt til TR kommer.

Blir vel ein spire på heile greia.