Amandaa11
Forumet er livet
Gjør detJa, vi får se hva testen i ettermiddag sier, er den positiv da også. Så setter jeg det på positivt i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detJa, vi får se hva testen i ettermiddag sier, er den positiv da også. Så setter jeg det på positivt i dag![]()
Håper det! Aksjer må legges inn idag uansett, siden vi ikke har mulighet imorra! Jeg må komme meg fort hjem fra jobb lørdag formiddag så vi rekker en runde da også[emoji23][emoji23]
Detta er ein grunn til at eg blir stressa. Må få inn aksjer må barre. Blir heil på bærtur vist eg ikkje få inn aksjer.
Håper det lyser positiv i morgon.
Åh, spennende!! Lykke til med testingen!Vis vedlegget 238216
Nå klør jeg i fingrene etter å teste. Håper de kommer i posten i dag
Når tar du ettermiddags test?[emoji813]️Det skjønner jeg virkelig!! Men planen er at du skal få noe i Januar for å hjelpe EL? letrozol eller Femar? Håper det kan gjøre susen hvertfall[emoji173]️ håpløst å gå med så lange og uforutsigbare sykluser!!
Når tar du ettermiddags test?[emoji813]️
Snart tipper jeg, før middag[emoji5] så kan jeg drikke til maten[emoji23][emoji23]
Jippi jippi[emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1319]
![]()
Blir FF forvirra nå om jeg legger inn denne som positiv og monitoren som høy?[emoji12]
Den brune spottingen har økt, og tenker nok at denne pp er over nå! Ettermiddagens test:
![]()
Slimhinnene må jo være helt sprekkeferdig tjukke av å vente nå [emoji13]. Kanskje like godt med reset?
Du får prøve og se hva som skjer [emoji1303]
Spennende!!Snart tipper jeg, før middag[emoji5] så kan jeg drikke til maten[emoji23][emoji23]
Fantastisk [emoji813]️[emoji813]️ håper bare jeg følger etterJippi jippi[emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1319]
![]()
Blir FF forvirra nå om jeg legger inn denne som positiv og monitoren som høy?[emoji12]
Ca samme tidHei jenter![]()
Jeg vurderer temping, men må det tas til samme tid hver dag? Eller kun etter lang hvile?
Fantastisk [emoji813]️[emoji813]️ håper bare jeg følger etter
Hehe ja det vil jeg tro de er [emoji23] tror nok det, kjenner jeg trenger å nullstilles i alle fall!
Så tar meg en pause fra temping og tester til etter MR [emoji106]
Fantastisk [emoji813]️[emoji813]️ håper bare jeg følger etter