Vi som temper

Ja jeg håper det her lover godt! Blir spennende å se hvordan testene ser ut kl 15:30 i ettermiddag [emoji106]
Må kanskje bla litt tilbake i dagboka mi og se hvordan testene så ut da jeg trodde jeg fikk positiv EL test men Tr kom [emoji848]
Håper også tempen stiger snart :) reiser bort på lørdag, så håper egentlig EL er lørdag [emoji23]

Håper virkelig jeg også! :) får se om det blir en runde med mannen i kveld, også på lørdagsmorgen før vi må reise avgårde med fly [emoji106] men blir ny EL test etter jobb også får vi se hvordan den ser ut også kanskje ny test før jeg legger meg :)

Jeg håper virkelig på det samme [emoji4] vi får se i ettermiddag! Men ville satt de der på nesten positiv, med tanke på at jeg vet hvordan de ser ut når de er positiv :)

Det er fordelen med å ha prøvd noen runder - sånn hadde jeg det også. Første og siste av tre dager på rad med pos el-test regnet jeg som neg, fordi jeg visste jeg var før/etter den superpositiv toppen [emoji1303]

Tror det er posten som strever mest... har ventet i flere dager på brev som normalt leveres over natten. [emoji13]

Det skulle stå eggløsningssmerter fra helvete. Teite autocorrecten :(

62cbec61084dd6d2cf4862f92b956fa2.jpg

Æsj!!! Nå må da den digitale bli positiv i ettermiddag!!![emoji31][emoji31] så kan tempen få stige litt imorra!!!

62cbec61084dd6d2cf4862f92b956fa2.jpg

Æsj!!! Nå må da den digitale bli positiv i ettermiddag!!![emoji31][emoji31] så kan tempen få stige litt imorra!!!

Er nok rett rundt hjørnet :)❤️

Er nok rett rundt hjørnet :)[emoji173]️

Håper det! Aksjer må legges inn idag uansett, siden vi ikke har mulighet imorra! Jeg må komme meg fort hjem fra jobb lørdag formiddag så vi rekker en runde da også[emoji23][emoji23]

Håper det! Aksjer må legges inn idag uansett, siden vi ikke har mulighet imorra! Jeg må komme meg fort hjem fra jobb lørdag formiddag så vi rekker en runde da også[emoji23][emoji23]

Den prioriteringen liker jeg ;)

Det var da voldsomt til dropp etter TR, normalt? Venter EL neste helg, og håper tempen gir klare å tydelige svar på når EL er [emoji28]
7f237010353e4244127f902acfe45c85.jpg

Dere som vet mer enn meg [emoji106] er det noe jeg kan ta for å kanskje hjelpe kroppen til å få EL? Dag 36 nå og ingen EL så langt. Har vært hos osteopat og fått litt behandling på eggstokkene mine, var veldig stramt og «låst» så ikke rart ting ikke funker der... [emoji21]
Er vel kanskje ikke noe jeg kan ta nå, må vel vente til jeg har fått mensen igjen?[emoji848]
Må vel evt være noe du kan få av gyn

Temp helt identisk den igår, 36.08! Så det holder seg nede!! Spent på hva monitoren sier idag! Var klar fremgang på CB digital igår ettermiddag, og streken var sterkere enn den var på morgenurin når jeg fikk positiv på ettermiddagen i forrige syklus! Da var den negativ på morgen og positiv på ettermiddag[emoji5] så er håp om max og smiley idag! Og det kan vel stemme fint med temp, siden den ikke har begynt å stige?

23165263a2c2b1179c9842ea3e8c68d5.png
Stemmer nok fint over med temp, håper [emoji813]️

Back
Topp