Var første for meg også forrige syklus, krysser fingre for lengre lutealfase for degJa, første syklusen jeg temper, så er godt fornøyd med chartenBlir spennende å se om lutealfasen blir like kort denne gangen. Pleier å få tr 10 dpo..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var første for meg også forrige syklus, krysser fingre for lengre lutealfase for degJa, første syklusen jeg temper, så er godt fornøyd med chartenBlir spennende å se om lutealfasen blir like kort denne gangen. Pleier å få tr 10 dpo..
Ånei.. Tist å lese om MA. Får håpe det klaffer kjapt for dere nå og at spiren sitter hele veien. God klem til degVar første for meg også forrige syklus, krysser fingre for lengre lutealfase for degvi begynner prøving for fult nå, første skikkelige pp etter MA i oktober.
Temp helt identisk den igår, 36.08! Så det holder seg nede!! Spent på hva monitoren sier idag! Var klar fremgang på CB digital igår ettermiddag, og streken var sterkere enn den var på morgenurin når jeg fikk positiv på ettermiddagen i forrige syklus! Da var den negativ på morgen og positiv på ettermiddag[emoji5] så er håp om max og smiley idag! Og det kan vel stemme fint med temp, siden den ikke har begynt å stige?
![]()
Det kan passe perfekt med dine teorier. Blir i såfall supert å vite at kroppen fungerer, og at du gjenkjenner mønsteret. Da har du bare én ting å gjøre i løpet av dagen [emoji1303] lykke til [emoji7]
Dere som vet mer enn meg [emoji106] er det noe jeg kan ta for å kanskje hjelpe kroppen til å få EL? Dag 36 nå og ingen EL så langt. Har vært hos osteopat og fått litt behandling på eggstokkene mine, var veldig stramt og «låst» så ikke rart ting ikke funker der... [emoji21]
Er vel kanskje ikke noe jeg kan ta nå, må vel vente til jeg har fått mensen igjen?[emoji848]
Hmm!
![]()
Og dagens strimler
![]()
![]()
Den øverste strimmelen er etter fristen.
Men må da love godt dette? Eller er det positiv test før TR?[emoji848]
Jeg som var hos osteopat i går å fikk jobbet litt med låsning i eggstokk området![]()
De er hvertfall positive[emoji5] og ja, flere som opplever positiv EL test før TR kommer[emoji1303] men til deg kan det vel være enten EL eller TR evt[emoji85]
De der lover braHmm!
![]()
Og dagens strimler
![]()
![]()
Jeg som var hos osteopat i går å fikk jobbet litt med låsning i eggstokk området![]()

Temp-dropp og fravær av symptomer....da er det ikke vanskelig å regne seg frem til at det blir uke 1 på meg![]()
Hmm!
![]()
Og dagens strimler
![]()
![]()
Ja jeg håper det her lover godt! Blir spennende å se hvordan testene ser ut kl 15:30 i ettermiddag [emoji106]De der lover brajeg tok like tester som deg rett før jeg fikk tr nå og den var myyyyye svakere enn di du har der. Håper tempen skyter i været nå, happy humping
![]()
Håper virkelig jeg også!Håååper det er EL som kommer![emoji16] du får bare fortsette og teste, og legge inn aksjer![emoji12] krysser fingrene[emoji5][emoji5]
Jeg håper virkelig på det samme [emoji4] vi får se i ettermiddag! Men ville satt de der på nesten positiv, med tanke på at jeg vet hvordan de ser ut når de er positivTydelig positive tester i hvertfall!! Jeg håååper for din del at det endelig skjer noe [emoji1303]
Vis vedlegget 238194
Sov godt i dag. Tempen tatt 1 t og 10 min for seint. Sove så godt i dag. Kan det utgjøre noko med tempen ?