Amandaa11
Forumet er livet
Blir spennendeDrøyer så lenge jeg klarer å holde meg med monitoren nå på morgenen, har testperiode til kl.11[emoji5] og så CB sen ettermiddag/kveld[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennendeDrøyer så lenge jeg klarer å holde meg med monitoren nå på morgenen, har testperiode til kl.11[emoji5] og så CB sen ettermiddag/kveld[emoji5]
Helt bak mål dette
Nope. Og el testene har vært helt negative. Håper bare på skikkelig temp fallIkke lett å forstå seg på hvertfall[emoji15][emoji15][emoji15]
Nope. Og el testene har vært helt negative. Håper bare på skikkelig temp fall
Har ikke hatt noen som helst tegn til det
Nope. Og el testene har vært helt negative. Håper bare på skikkelig temp fall
Jøss, dette var merkelige greierAltså??????![]()
Du er ikke på vei til å bli syk da?Formen er helt fin denJøss, dette var merkelige greierDu er ikke på vei til å bli syk da?
Her satser vi vell på EL i morgen?Bittelitt ned idag![emoji5] Våkna såvidt en eller annen gang i løpet av natta, men kikka ikke på klokka! Sovna igjen tvert!
![]()

Her satser vi vell på EL i morgen?![]()
Vis vedlegget 238117
Da går det rette vegen.
Kan fort endre seg her er bare CD8 enda, el.ca CD16-17-18 så her kan alt skje. Begynner vel å teste på CD12.Veldig imponerende kurve! Mine kurver har definitivt vert mer taggete enn det der før el...
Jepp. Monitor testene begynner og bli sterkere så blir nok temp dropp snartDet MÅ da komme et fall snart!!!
Noen som får lavere temp utover dagen enn den som man fikk når man våknet? Er det ikke mer vanlig at tempen stiger? Var så dom at jeg målte en gang til etter at jeg har vært våken i noen timer..![]()
Jepp. Monitor testene begynner og bli sterkere så blir nok temp dropp snart![]()
Blir en spennende dag i morgen da!
Jeg røyk på en test i dag og, men blenda så tror ikke noe på at det er en spire på gang....hvis tempen begynner å synke er det forventet.
![]()