Vi som temper

IMG_0780.PNG
Dagens kurve :) må si jeg fortsatt er fornøyd med denne. Nå håper jeg den holder seg stabil der oppe og kanskje gjør et ekstra hopp til om noen dager ;)

Bittelitt ned idag![emoji5] Våkna såvidt en eller annen gang i løpet av natta, men kikka ikke på klokka! Sovna igjen tvert!

59eab09acbbd841fd9806a06cb01fbd3.png
Her satser vi vell på EL i morgen? xsmile9:smiley-bounce012

Fortsetter nedover og litt rosa på papiret til morgenen idag, så håper jeg kan flytte den siste prikken til en ny chart iløpet av dagen og starte med blanke ark igjen...

3AA70BDC-3FC2-40A1-A9FF-88A6147AF8CC.jpeg

Veldig imponerende kurve! Mine kurver har definitivt vert mer taggete enn det der før el...
Kan fort endre seg her er bare CD8 enda, el.ca CD16-17-18 så her kan alt skje. Begynner vel å teste på CD12.

Du da går det bra meg deg? Må du gjennomføre testene nå som du er gravid?

Noen som får lavere temp utover dagen enn den som man fikk når man våknet? Er det ikke mer vanlig at tempen stiger? Var så dom at jeg målte en gang til etter at jeg har vært våken i noen timer.. :confused:

Noen som får lavere temp utover dagen enn den som man fikk når man våknet? Er det ikke mer vanlig at tempen stiger? Var så dom at jeg målte en gang til etter at jeg har vært våken i noen timer.. :confused:

Jeg får betydelig lavere temp etter jeg står opp. Ingen varm dyne som holder meg oppvarmet. Skikkelig frysepinn. [emoji300]️[emoji301]️

Jeg røyk på en test i dag og:p, men blenda så tror ikke noe på at det er en spire på gang....hvis tempen begynner å synke er det forventet.:rolleyes:

Æsj, hvite tester er kjedelig. Håper det bare er litt tidlig. Holder fingrene krysset litt til for deg [emoji1303]

Back
Topp