Hva gjør dem da dem er så mange?5 unger i hus, gangen full av sko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør dem da dem er så mange?5 unger i hus, gangen full av sko
Helt forståelig
Jeg skal tilbringe det meste av tiden mellom nå og leggetiden til ungene på svømmehallen.
Straks pakke sakene, vi drar om 20 minutter eller før, det er tidvis vanskelig med parkering for svømmehallen er sammen med kinoen og vegg i vegg med handlesenteret så noen parkerer der.
De skal være klare i bassenget dusjet og sånn før 1745 og har kurs til 1820 eller er det 1825 og så dusj igjen og kjøre hjem da er klokka rundt 19 når vi er hjemme og yngste i seng eller på vei avhengig av hvor trøtt hun er og hvor samarbeidsvillig hun har vært med faren.
På plass i svømmehallen. Litt god tid for vi beregnet at det mulig ville være vanskelig å parkere. Men det gikk greit. Skjønte jo hvorfor plassen var ledig da vi åpnet døren. Vi parkerte i en plaskedam... Jaja.
Ikke så travelt nå som de er på samme kurs. Jeg bare sitter her og slapper av en god halvtime, og hjelper mellomste og dusjen før og etter. Mannen er hjemme med yngsteHjalp litt med smertestillende. Så jeg klarer en time til. Nå leker vi med plastelina
Høres ut som litt travle timer foran dere
Jeg skal ikke det. Jeg sitter på land i en varm svømmehall og ser på at ungene bader. De går altså på kursJaja, dere skal jo bli våte uanset. Hehe![]()
Ikke så travelt nå som de er på samme kurs. Jeg bare sitter her og slapper av en god halvtime, og hjelper mellomste og dusjen før og etter. Mannen er hjemme med yngste
Jeg skal ikke det. Jeg sitter på land i en varm svømmehall og ser på at ungene bader. De går altså på kurs
Gleder meg jeg også. Er gåen kjenner jeg. 3 timer til leggetid her. Og nå må jeg starte på middagEn time til legging! Gud som jeg gleder meg. Da skal det blir sofaen langflat
Gleder meg jeg også. Er gåen kjenner jeg. 3 timer til leggetid her. Og nå må jeg starte på middagKjenner hodepinen godt. Ta meg en paracet og begynne å hakke grønnsaker. Taco og gårsdagens episode av voice med unga før total avslapping.
De har kosa seg stort da. Speiderjuleverksted og baking med farmor og litt lek i snø. Pluss pynts treet til farmor. Så en god og super dag for de [emoji169]
Men godt når de legger seg kjenner jeg [emoji23]
Ja. De er 7 og 11 år. Så i helgene tar vi lengre kvelderStore unger som legger seg seint?
Høres ut som de har hatt en superbra daer har ikke mi ville gått ut. Bare vært inne og herja
![]()
Ja. De er 7 og 11 år. Så i helgene tar vi lengre kvelder![]()
Hun er alltid detÅh hun var så utålmodig![]()
Hun har masse slekt rundt seg og besøk iallefall to ganger om dagen, men klager alltid på at vi blir så kort (fred-mand) og at hun aldri får besøk av noen. Det blir vel sånn når msn er gammel og ensomEr det sant? Aldri lagt merke til..Har merka de samme folka i disney på norsk av serier og filmer har stemmene i mange av filmene. En stemme jeg er lei av å høre er hun som snakker som sofia i sofia den første. Stemmen er jo overalt![]()

Hun er alltid detHun har masse slekt rundt seg og besøk iallefall to ganger om dagen, men klager alltid på at vi blir så kort (fred-mand) og at hun aldri får besøk av noen. Det blir vel sånn når msn er gammel og ensom
Er det sant? Aldri lagt merke til..![]()
Så koselig det hørtes utGod førmiddag. Nå legger en miste før att sova. Så ska meg og de 2 andra pynte litt pepperkaker.
Jeg er så glad i juleforberedelserSå idyllisk!
Ja det er veldig mye, men hun ser det ikke selv. Hun er på eldresenter to dager i uka, og på svømming annenhver uke, men sier hun ikke liker detSåpasssynes hun får særdeles ofte besøk
men driver hun med noe på fritiden da eller blir det hjemmesitting med besøk?
hun er fryktelig sta og bestemt!