Skravletråd Desember

På plass i svømmehallen. Litt god tid for vi beregnet at det mulig ville være vanskelig å parkere. Men det gikk greit. Skjønte jo hvorfor plassen var ledig da vi åpnet døren. Vi parkerte i en plaskedam... Jaja.

Helt forståelig

Jeg skal tilbringe det meste av tiden mellom nå og leggetiden til ungene på svømmehallen.

Straks pakke sakene, vi drar om 20 minutter eller før, det er tidvis vanskelig med parkering for svømmehallen er sammen med kinoen og vegg i vegg med handlesenteret så noen parkerer der.
De skal være klare i bassenget dusjet og sånn før 1745 og har kurs til 1820 eller er det 1825 og så dusj igjen og kjøre hjem da er klokka rundt 19 når vi er hjemme og yngste i seng eller på vei avhengig av hvor trøtt hun er og hvor samarbeidsvillig hun har vært med faren.

Hjalp litt med smertestillende. Så jeg klarer en time til. Nå leker vi med plastelina :)
Høres ut som litt travle timer foran dere

På plass i svømmehallen. Litt god tid for vi beregnet at det mulig ville være vanskelig å parkere. Men det gikk greit. Skjønte jo hvorfor plassen var ledig da vi åpnet døren. Vi parkerte i en plaskedam... Jaja.

Jaja, dere skal jo bli våte uanset. Hehe :p

Hjalp litt med smertestillende. Så jeg klarer en time til. Nå leker vi med plastelina :)
Høres ut som litt travle timer foran dere
Ikke så travelt nå som de er på samme kurs. Jeg bare sitter her og slapper av en god halvtime, og hjelper mellomste og dusjen før og etter. Mannen er hjemme med yngste

Jaja, dere skal jo bli våte uanset. Hehe :p
Jeg skal ikke det. Jeg sitter på land i en varm svømmehall og ser på at ungene bader. De går altså på kurs

Ikke så travelt nå som de er på samme kurs. Jeg bare sitter her og slapper av en god halvtime, og hjelper mellomste og dusjen før og etter. Mannen er hjemme med yngste

Jeg skal ikke det. Jeg sitter på land i en varm svømmehall og ser på at ungene bader. De går altså på kurs

Daa så. Trodde du og skulle neddi bassenget :)

En time til legging! Gud som jeg gleder meg. Da skal det blir sofaen langflat

En time til legging! Gud som jeg gleder meg. Da skal det blir sofaen langflat
Gleder meg jeg også. Er gåen kjenner jeg. 3 timer til leggetid her. Og nå må jeg starte på middag :( Kjenner hodepinen godt. Ta meg en paracet og begynne å hakke grønnsaker. Taco og gårsdagens episode av voice med unga før total avslapping.

De har kosa seg stort da. Speiderjuleverksted og baking med farmor og litt lek i snø. Pluss pynts treet til farmor. Så en god og super dag for de [emoji169]

Men godt når de legger seg kjenner jeg [emoji23]

Gleder meg jeg også. Er gåen kjenner jeg. 3 timer til leggetid her. Og nå må jeg starte på middag :( Kjenner hodepinen godt. Ta meg en paracet og begynne å hakke grønnsaker. Taco og gårsdagens episode av voice med unga før total avslapping.

De har kosa seg stort da. Speiderjuleverksted og baking med farmor og litt lek i snø. Pluss pynts treet til farmor. Så en god og super dag for de [emoji169]

Men godt når de legger seg kjenner jeg [emoji23]

Store unger som legger seg seint?
Høres ut som de har hatt en superbra da:) er har ikke mi ville gått ut. Bare vært inne og herja :p

Åh hun var så utålmodig :p
Hun er alltid det:hilarious: Hun har masse slekt rundt seg og besøk iallefall to ganger om dagen, men klager alltid på at vi blir så kort (fred-mand) og at hun aldri får besøk av noen. Det blir vel sånn når msn er gammel og ensom

Har merka de samme folka i disney på norsk av serier og filmer har stemmene i mange av filmene. En stemme jeg er lei av å høre er hun som snakker som sofia i sofia den første. Stemmen er jo overalt :p
Er det sant? Aldri lagt merke til..:hilarious:

Hun er alltid det:hilarious: Hun har masse slekt rundt seg og besøk iallefall to ganger om dagen, men klager alltid på at vi blir så kort (fred-mand) og at hun aldri får besøk av noen. Det blir vel sånn når msn er gammel og ensom

Såpass :p synes hun får særdeles ofte besøk :p men driver hun med noe på fritiden da eller blir det hjemmesitting med besøk?

Er det sant? Aldri lagt merke til..:hilarious:

Jepp. Aldri lagt merke til det før vi fikk unger :p sofias stemme er venninnen til peppa i peppa gris og i flere andre disney serier blant annet :p og med i kembo

Såpass :p synes hun får særdeles ofte besøk :p men driver hun med noe på fritiden da eller blir det hjemmesitting med besøk?
Ja det er veldig mye, men hun ser det ikke selv. Hun er på eldresenter to dager i uka, og på svømming annenhver uke, men sier hun ikke liker det:hilarious: hun er fryktelig sta og bestemt!

Back
Topp