Skravletråd Desember

Tre timer til eldste har leggetid. Galt av meg å glede meg? Er så søkkende dårlig idag at jeg har knapt energi eller krefter til å reise meg fra stolen :/

Tre timer til eldste har leggetid. Galt av meg å glede meg? Er så søkkende dårlig idag at jeg har knapt energi eller krefter til å reise meg fra stolen :/

Nei det er absolutt ikke galt når formen er som den er! God bedring <3

Nei det er absolutt ikke galt når formen er som den er! God bedring <3

Takk [emoji173]️ har tatt mine sterke smertestillende og håper de fungerer snart nok til å klare å bevege meg litt siste timene før legging :/ er så sliten av yngstes hylskrik og magevondt også :( hun sover jo ikke

Nei, det synes jeg ikke da formen er så dårlig! Masse god bedring[emoji170]

Helt forståelig

Jeg skal tilbringe det meste av tiden mellom nå og leggetiden til ungene på svømmehallen.

Straks pakke sakene, vi drar om 20 minutter eller før, det er tidvis vanskelig med parkering for svømmehallen er sammen med kinoen og vegg i vegg med handlesenteret så noen parkerer der.
De skal være klare i bassenget dusjet og sånn før 1745 og har kurs til 1820 eller er det 1825 og så dusj igjen og kjøre hjem da er klokka rundt 19 når vi er hjemme og yngste i seng eller på vei avhengig av hvor trøtt hun er og hvor samarbeidsvillig hun har vært med faren.

Back
Topp