Skravletråd Desember

Gleder meg til å lese kalenderen din[emoji1]
Noen "luker" enklere enn andre utover vil jeg tro. Men det er det andre deler som gir den verdi. Og da kanskje jeg burde lagt det på generelt for å få mer svar?

Da hadde vi måtte kjørt dagen etter. Men ser at dere kjørte likevel. Å kjøre lørdag gjør jo at man går glipp av halve helga :p
Ja da hadde vi mista masse tid, og oldemor venta så fælt at hun begynte å etterlyse oss kl 14:p Da var sambo fortsatt på jobb..

Her og, eller nå er det den ene julefilmen vi har hu skal se[emoji12] er så lei stemmene[emoji85]

Har merka de samme folka i disney på norsk av serier og filmer har stemmene i mange av filmene. En stemme jeg er lei av å høre er hun som snakker som sofia i sofia den første. Stemmen er jo overalt :p

Nei skal godt gjøres å huske :D

ja koser oss:D

Hehe husker enda den dagen du fødte yngste. For du hadde ikke vært på forumet på mange mange timer og da mistenkte vi der var fødsel :p

Har merka de samme folka i disney på norsk av serier og filmer har stemmene i mange av filmene. En stemme jeg er lei av å høre er hun som snakker som sofia i sofia den første. Stemmen er jo overalt :p
Hehe, det har jeg ikke tenkt på. Men mikke og minni har jo så fæle stemmer[emoji85] skjærer seg inn i hjernen[emoji28]

Back
Topp