Noen "luker" enklere enn andre utover vil jeg tro. Men det er det andre deler som gir den verdi. Og da kanskje jeg burde lagt det på generelt for å få mer svar?Gleder meg til å lese kalenderen din[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen "luker" enklere enn andre utover vil jeg tro. Men det er det andre deler som gir den verdi. Og da kanskje jeg burde lagt det på generelt for å få mer svar?Gleder meg til å lese kalenderen din[emoji1]
Ja da hadde vi mista masse tid, og oldemor venta så fælt at hun begynte å etterlyse oss kl 14Da hadde vi måtte kjørt dagen etter. Men ser at dere kjørte likevel. Å kjøre lørdag gjør jo at man går glipp av halve helga![]()
TakkGratulerer med to åring i hus [emoji16][emoji16]
Eller er det eldste?![]()
Ja. Blir varm i trøya for å si det slik. Vi er 10 voksne. Barna baker med noen voksne utenom![]()
Så dårlig oppmøte. Men vi er gode og effektive alle![]()
2 t før jeg trengte
Ikke noe bedre enn det[emoji1]Snik smakt og de var god![]()
La det på høytid ja, tenkte det var mest rett...
Ja da hadde vi mista masse tid, og oldemor venta så fælt at hun begynte å etterlyse oss kl 14Da var sambo fortsatt på jobb..
Her og, eller nå er det den ene julefilmen vi har hu skal se[emoji12] er så lei stemmene[emoji85]Frøkna elsker mikkes klubbhus her. Jeg er dritlei![]()
TakkNeida yngste. Han ble 4 i OKT
![]()
Godt å være ferdig med det værste da.Vi er 10 voksne som styrer. Men nå er gulv, border og mesteparten av stoler på plass. Så da pynt og slikt igjenMen dårlig oppmøte ja
![]()
Mikkes jul i andeby eller noe slikt[emoji4]Hva så dere?
Her og, eller nå er det den ene julefilmen vi har hu skal se[emoji12] er så lei stemmene[emoji85]
Nei skal godt gjøres å huskeAah. Visste du hadde bursdag på de litt tette men huska ikke om det var okt og nov eller nov og des![]()
ja koser ossSå koselig det ser ut![]()
Nei skal godt gjøres å huske
ja koser oss![]()
Hehe stemmer detHehe husker enda den dagen du fødte yngste. For du hadde ikke vært på forumet på mange mange timer og da mistenkte vi der var fødsel![]()
Hehe, det har jeg ikke tenkt på. Men mikke og minni har jo så fæle stemmer[emoji85] skjærer seg inn i hjernen[emoji28]Har merka de samme folka i disney på norsk av serier og filmer har stemmene i mange av filmene. En stemme jeg er lei av å høre er hun som snakker som sofia i sofia den første. Stemmen er jo overalt![]()