God morgen!God morgen
I dag sksl vi hjem, gruer meg til flyturen..
God tur hjem, og håper flyturen går greit. Noen spesiell grunn for at du gruer deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!God morgen
I dag sksl vi hjem, gruer meg til flyturen..
Lige mådeGod morgen[emoji4]
Ønsker dere en fin dag![emoji1]
Kjekt i Trondheim ?Skulle gjordt det i går med ikke aktuelt nå jeg har glemt hansker hjemme og det var -13 ute. Astmaen er heller ikke glad i den kulden
Ja.Kjekt i Trondheim ?
Takk for det[emoji173]Lige måde [emoji173]️
Har ørebetennelse og har skjønt det gjør sabla vondt å fly daGod morhgn . Liker ikke fly ?
Takk det sammeGod morgen[emoji4]
Ønsker dere en fin dag![emoji1]
GodmrgenHod morgen alle![]()
Fått ørebetennelseGod morgen!
God tur hjem, og håper flyturen går greit. Noen spesiell grunn for at du gruer deg?
Hva er det da? Usj håpe migrenen gir segJa.
Er nå det.
Og i dag starter det jeg virkelig gleder meg til.
Må bare få kontroll på migrenen
Åhh huff . God bedring og lykke tilHar ørebetennelse og har skjønt det gjør sabla vondt å fly da
Småtrolla hjemme enda. Levere de etterhvert. Å då vente på TV reparatør blææTakk for det[emoji173]
Planer for dagen?
I det minste minnet du meg her på at jeg må huske å koke den ibdag..... Minn meg igjen om en halvtime? ;-)
Umf!!
Alt for kaldt til å trene.
Hva skal jeg nå gjøre de neste timene?
Når dy begynner å se lys i tunnelen etter tre uker med syke barn kommer eldste med feber fra bhg :/
Masterplanen for rent hus til jul sånn litt etter litt for sånne som meg som nesten ikke har tid tilsier yttergangen i går som ble utsatt pga julesylte og kjellergangen i dag. Jeg innser det var idioti å legge disse på hverdager, jeg rekker jo ikke begynne før ungene legger seg, altså med åpne dører mot disse gangene
Mulig jeg begynner å pakke kalender i dag i stedet.
Det er Inget som feilar henne. Eg vill ha mat och vann var det førsta hon sa nær hon kom in dørren. Da hade hon ikke spist noet på 13 timmer. Hon har spist og drukket Inget spya eller kvalm
Au, god bedring[emoji171] Håpe det går greit å fly alikevel.Fått ørebetennelse
Liker i grunn ikke fly uansett da men
Så kjett å vente på slikt, nå er jeg nok ekstra dårlig på å vente generelt[emoji85] men synes det er så kleint da det er folk som jobber i huset da jeg er hjemme.Småtrolla hjemme enda. Levere de etterhvert. Å då vente på TV reparatør blææ
Nja..
Kjeder meg