Skravletråd November

Neeeei, da må bakenden opp av sofaen og ut på kjøkkenet! Her skal oppvasken fikses! Ut av maskin og inn i maskin.
Og etterpå skal jeg scanne inn noen oppskrifter som jeg skal lime inn i min Bullet journal. Det er oppskrifter på julegodt som jeg skal prøve meg på i år :D

Så spennende[emoji2] del gjerne oppskrift med oss andre godtegriser[emoji28]

Åjada! Billig penge på clas ohlson :D du får ønske deg til jul :p

Med trådløs, mener du TRÅDLØS eller "som ikke må i stikkkontakten" , som i "nødlader"? Sistnevnte har jeg flere av, men rent trådløs har jeg ikke sett til min mobil, men det fordeer jo også at den ligger på laderen og er lite brukervennlig der og da, (altså forå skravle på mens den lader) så antar du mener nødlader, ikke trådløs?

Særlig herlig nå "jeg henter henne" etterfølges av "det er de som bor der i den veien. Sant?" og joda. Jeg bekrefter det. Og har 3% strøm hvilket vil si at innen han evt svarte på "skal jeg sende deg tlf til mor?" så er mobilen min død og jeg må bare håpe han fant frem.

Det gjorde han. Både han og mellomste var hjemme når jeg og yngste og eldste kom fra spilling. Bare at mellomste hadde ikke gjort lekser og eldste var ikke ferdig med sine og yngste måtte legges.. Og bilen skal kjøres opp på verkstedet igjen. Men det er heldigvis sånn at han bare går hjem etterpå.

Og mannen skal så jobbe. Og jeg burde jobbe. Og vaske klær
Det må jeg. Sokker. Manko på rene sokkepar sier eldstemann
Huff klær ja . På etterskudd med klesvasken her

Back
Topp